اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

تمهیدات ترافیکی برای برگزاری مراسم جاماندگان اربعین در تهران

شهردار منطقه 12 با بیان اینکه اقدامات لازم برای برگزاری مراسم جاماندگان اربعین صورت گرفته است گفت: تمهیدات ترافیکی لازم پیش‌بینی شده است

تمهیدات ترافیکی برای برگزاری مراسم جاماندگان اربعین در تهران

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، وحیدرضا انارکی‌محمدی شهردار منطقه ۱۲ در خصوص برنامه جاماندگان اربعین در تهران گفت: شهرداری تهران اقدامات لازم را انجام داده و مسیر جاماندگان اربعین از میدان امام حسین (ع) تا حرم عبدالعظیم حسنی (ع) است و 6.5 کیلومتر از این مسیر در جغرافیای منطقه 12 واقع شده است.

وی با بیان اینکه از امشب فعالیت‌ها آغاز می‌شود گفت: هماهنگی‌ها صورت گرفته تا از ۶ صبح فردا میزبان جاماندگان اربعین باشیم.

به گفته محمدی، مناطق ۷، ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶ و ۲۰ در محور اصلی مسیر قرار دارند و سایر مناطق به عنوان مناطق معین کمک می‌کنند.

شهردار منطقه 12 ادامه داد: موضوعات حوزه عمرانی، خدمات شهری و ترافیکی دیده شده و برنامه‌ریزی برای اقدامات اجتماعی صورت گرفته است.

وی با تأکید بر این موضوع که موکب‌ها  جانمایی شده است گفت: همه چیز مهیا است و برای فردا تمهیدات ترافیکی هم پیش‌بینی شده است.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول