اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

امام جمعه کرمانشاه: اقتصاد کشور باید مدیریت شود

امام جمعه کرمانشاه گفت: اگر در امور اقتصاد درست عمل بکنیم، محتاج هیچ کشوری نخواهیم بود.

امام جمعه کرمانشاه: اقتصاد کشور باید مدیریت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته در کرمانشاه با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری، اظهار کرد: امام انقلاب همه ما را توصیه به انقلابی‌گری و ساده‌زیستی فرمودند و این که دولت مشکلات مردم را مدیریت کند.

وی با بیان اینکه اگر در امور اقتصاد درست عمل بکنیم محتاج هیچ کشوری نخواهیم بود، افزود: مقام معظم رهبری به دولت توصیه فرمودند با همه دولت‌ها مگر موارد استثنا رابطه برقرار شود و کشور‌های همسایه در اولویت باشند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به حرکت عظیم مردم برای راهپیمایی اربعین حسینی (ع) و تشکر از دو دولت ایران و عراق، یادآور شد: این دو دولت به صورت هماهنگ موجبات این حضور میلیونی را فراهم ساختند، ضمن اینکه از استاندار استان، موکب‌داران، نیروهای نظامی و انتظامی و نیروهای بهداشت و درمان که با تلاش‌های خوب تسهیل گر حرکت مردم بودند.

وی با اشاره به رخدادهای پیش رو، تصریح کرد: ۱۷ شهریورماه قیام مردم درسال ۱۳۵۷ بود و این که چه زحماتی برای به ثمر رساندن انقلاب صرف شد، لذا باید قدر انقلاب را باید بدانیم.

آیت‌الله علما اشاره‌ای هم به روز سوادآموزی داشتند و خاطرنشان کردند: سوادآموزی و اهمیت آن که جزو کارهای موفق نظام بود، باید از همه دست‌اندرکاران این حرکت فرهنگی تقدیر شود.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به ۱۹ شهریورماه سالروز وفات آیت‌الله طالقانی، گفت: مرحوم آیت‌الله طالقانی که تمام عمرش را برای دفاع از انقلاب صرف کردند و مدام در تبعید بودند، همچنین بیستم شهریور شهادت مرحوم آیت الله مدنی است که بسیار مرد اخلاقی و خدایی بودند، که امام از ایشان به عنوان معلم اخلاق یاد برد، روز ۲۲ شهریور روز وقف هم که خیلی از کارهای فرهنگی ما بر اساس موقوفات برگزار می‌شود.

آیت‌الله علما ضمن اشاره به سالروز رحلت پیامبر مکرم اسلام (ص)، افزود: ۲۸ صفر سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) است که امیدوارم همه ما پیرو آن حضرت باشیم و دستورات آسمانی حضرتش را آویزه گوش قرار دهیم و این که همه ما به حب آل محمد (ص) زنده باشیم.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول