اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

۴ شکارچی در منطقه حفاظت‌شده سبزکوه دستگیر شدند

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: چهار فرد متخلف به‌ همراه سه قبضه اسلحه در منطقه حفاظت شده سبزکوه توسط نیروهای اجرایی یگان حفاظت محیط زیست استان دستگیر شدند.

۴ شکارچی در منطقه حفاظت‌شده سبزکوه دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط‌ زیست چهارمحال‌ و بختیاری، بختیار طاهری گفت: مأموران یگان حفاظت محیط‌ زیست منطقه حفاظت شده سبزکوه حین گشت و کنترل شبانه‌روزی در این منطقه با مشاهده چهار نفر متخلف، طی برنامه‌ریزی انجام شده و در مدت ۲ روز تلاش شبانه‌روزی موفق به دستگیری متخلفان مسلح شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری افزود: از این متخلفان، یک قبضه اسلحه دولول مجاز، یک قبضه اسلحه ۲۷۰ مجاز و یک قبضه اسلحه برنو غیرمجاز کشف و ضبط شد.

 وی با بیان اینکه شکار و یا زنده‌گیری هرگونه پرنده وحشی غیرقانونی است عنوان کرد: این متخلفان جهت سیر مراحل قانونی پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

طاهری با قدردانی از مشارکت خوب مردم و دوستداران طبیعت در حفظ محیط زیست، افزود: مردم شریف و دوستدار محیط‌ زیست استان در صورت مشاهده هرگونه تخلف شکار و صید مراتب را از طریق شماره تلفن‌های ۱۵۴۰ و ۳۲۲۲۳۵۷۲ اطلاع دهند.

گفتنی است: منطقه حفاظت شده سبزکوه، ۱۵۰ کیلومتری مرکز استان و ۳۰ کیلومتری شهر لردگان و در شهرستان‌های کیار، بروجن و لردگان قرار گرفته است که مأموران یگان حفاظت محیط‌ زیست استان با گشت و کنترل شبانه‌روزی از این انفال الهی حراست و حفاظت می‌کنند.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول