اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بازگشایی سامانه ثبت‌نام سرویس مدارس «سفیر مهر» از 19 شهریورماه

شهردار اصفهان گفت: فرآیند انتخاب سرویس مدارس امسال به‌صورت اینترنتی و از طریق سامانه «سفیر مهر» انجام و این سامانه از فردا (یکشنبه) بازگشایی می‌شود.

بازگشایی سامانه ثبت‌نام سرویس مدارس «سفیر مهر» از 19 شهریورماه

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، علی قاسم‌زاده با اشاره به بازگشت ساعات کار ادارات به ساعت ۷ صبح بر اساس مصوبه هیأت دولت، اظهار کرد: بر این اساس از روز پنجشنبه هفته گذشته، ساعات کار مترو به ۶ تا ۲۱ بازگشت و شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه نیز سرویس‌دهی خود را از ساعت ۶ آغاز می‌کند و تا ساعت ۲۲ به ارائه خدمت می‌پردازد.

وی حمل‌ونقل و انتخاب سرویس مدارس را از دغدغه‌های اصلی تعدادی از شهروندان در آستانه بازگشایی مدارس در مهرماه دانست و با بیان اینکه امسال روال انتخاب سرویس مدارس به‌صورت ثبت‌نام اینترنتی و از طریق سامانه «سفیر مهر» انجام می‌شود، افزود: این سامانه چند روزی برای صحت‌سنجی و دقیق‌سازی اطلاعات بسته شد، اما دوباره از فردا یکشنبه نوزدهم شهریورماه بازگشایی خواهد شد و خانواده‌هایی که پیش از این موفق به انتخاب سرویس برای فرزندان خود نشدند، می‌توانند از طریق این سامانه، ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

قاسم‌زاده با تأکید بر اینکه خانواده‌ها برای انتخاب سرویس مدرسه از طریق سامانه سفیر مهر هرچه سریع‌تر اقدام کنند، گفت: تاخیر در هماهنگی با سرویس مدارس منجر به افزایش تردد خودروهای شخصی در شهر و افزایش حجم ترافیک می‌شود.

بازگشایی پارکینگ محتشم کاشانی در منطقه ۵

شهردار اصفهان از بازگشایی پارکینگ محتشم کاشانی در منطقه ۵ خبر داد و بیان کرد: این پارکینگ که از سال ۹۹ به علت مشکلات حقوقی تعطیل شده بود نقش مهمی در کاهش ترافیک خیابان‌های شریعتی و محتشم کاشانی دارد و امیدواریم با بازگشایی آن دیگر شاهد پارک دوبل در این محورها نباشیم.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول