اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

انتقاد «آقاملایی» از عملکرد شورا و شهرداری گرگان

عضو شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به موضوع تذکر و طرح سوال برخی از اعضای شورای شهر گرگان در خصوص عملکرد شهردار، گفت: باید تکلیف جدل نمایندگان مردم در پارلمان شهری با شهردار گرگان مشخص شود.

انتقاد «آقاملایی» از عملکرد شورا و شهرداری گرگان

حمیدرضا آقاملایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهارکرد: بسیاری از پروژه‌ها و طرح‌های کلان شهر گرگان در انتظار مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی است، نباید چشم انتظار تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌های کلان شهر گرگان با اعتبارات عمرانی شهرداری گرگان باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان افزود: برای آنکه بتوانیم در پروژه‌های شهری سرمایه‌گذار جذب کنیم باید وضعیت کرسی نخست شهر گرگان مشخص شود، بی ثباتی مانع اصلی جذب سرمایه‌گذار در شهر گرگان است.

وی با اشاره به موضوع تذکر و طرح سوال برخی از اعضای شورای شهر گرگان در خصوص عملکرد شهردار، گفت: تا تکلیف جدل برخی از اعضای پارلمان شهری با شهردار مشخص نشود، نمی‌توانیم امیدی به جذب سرمایه‌گذار داشته باشیم.

آقاملایی افزود: مجموعه مدیریت شهری گرگان و شهرداری این شهر نباید ناتوانی خود در جذب سرمایه‌گذار و یا تکمیل پروژه‌های بزرگ شهری مانند شهربازی گرگان را به عملکرد شهرداران گذشته نسبت بدهد.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد: عملکرد دوره پنجم شورای اسلامی شهر گرگان و دادبود، به عنوان شهردار وقت گرگان، نمره قابل قبولی نزد مردم دارد، اگر دادبود در پستش باقی می‌ماند شهربازی گرگان به سرانجام می‌رسید.

وی گفت: حدود یک سال است که با سختی و مرارت تجهیزات سورتمه از چین وارد گرگان شده اما هنوز این ادوات مستقر نشده‌اند، این ترس وجود دارد که این ادوات فرسوده و از نظر مسیر بهره‌برداری خارج شود.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان بیان کرد: باید تکلیف تله‌کابین گرگان هرچه سریع‌تر مشخص شود؛ در صورت لزوم باید همه اعضای شورای اسلامی شهر گرگان به سازمان حفاظت محیط زیست مراجعه کرده تا مجوز لازم را تحصیل کنند.

پایان پیام/83026

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول