اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

پرداخت ۱۱۳ میلیارد تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد گلستان

مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: از ابتدای سال تاکنون هزارو ۱۴۳ نفر از مددجویان کمیته امداد گلستان با اعتبار بیش از ۱۱۳ میلیارد تومان اشتغالزایی شدند.

پرداخت ۱۱۳ میلیارد تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد گلستان

عیسی بابایی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهارکرد: در سال گذشته با اعتبار بیش از ۶۱۲ میلیارد تومان در یالب تسهیلات بانکی به مددجویان، تعداد ۱۱ هزارو ۷۸۷ فرصت شغلی برای این جامعه هدف ایجاد شد.

وی تصریح‌کرد: تلاش داریم تا پایان امسال ۱۳ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته‌امداد ایجاد کنیم و برای تحقق این فرصت‌های شغلی ۸۸۴ میلیارد تومان اعتبار در قالب تسهیلات بانکی تخصیص داده‌شده‌است.

مدیرکل کمیته‌امداد گلستان خاطرنشان‌کرد: از ابتدای امسال تاکنون هزارو ۱۴۳ فرصت شغلی با اعتبار ۱۱۳ میلیارد و ۳۵۷ میلیون تومان برای مددجویان تحت پوشش کمیته‌امداد در استان گلستان فراهم شده‌است.

وی بیان‌کرد: جلساتی با اداره کل میراث فرهنگی،صنایع‌دستی و گردشگری گلستان برگزار شد تا در قالب تفاهم‌نامه مددجویان تحت‌پوشش کمیته‌امداد با استفاده از ظرفیت و تسهیلات حوزه صنایع‌دستی و گردشگری بتوانند اشتغالزایی شوند.

بابایی گفت:تاکنون ۳۵ نفر ازمددجویان کمیته‌امداد ازتسهیلات اشتغالزایی در زمینه صنایع دستی بهره‌مند شده‌اند.

پایان پیام/۸۳۰۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول