اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

رئیس سازمان حمل و نقل بوشهر: کمبود اتوبوس‌های شهری در بوشهر برطرف می‌شود

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری بوشهر گفت: با اضافه شدن چهار دستگاه اتوبوس جدید، شمار اتوبوس‌های فعال ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری بوشهر به ۲۵ دستگاه افزایش یافت؛ فرایند تحویل 10 دستگاه اتوبوس دیگر نیز در حال انجام است که با تحقق این مهم، کمبود اتوبوس‌های شهری در بوشهر برطرف می‌شود.

رئیس سازمان حمل و نقل بوشهر: کمبود اتوبوس‌های شهری در بوشهر برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، رضا فرشیان رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری بندر بوشهر صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: شهرداری بندر بوشهر در اوایل تابستان 14 اتوبوس فعال داشت که در 20 روز اخیر هفت دستگاه اتوبوس پس از انجام تعمیرات نوسازی و بهسازی به ناوگان اضافه و شمار اتوبوس‌های فعال در سطح شهر به ۲۱ دستگاه رسید.
 
وی افزود: به‌تازگی نیز با پیگیری‌های انجام‌شده چهار دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری بوشهر اضافه شد و تعداد اتوبوس‌های شهری به ۲۵ دستگاه افزایش پیدا کرد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه از مجموع 20 اتوبوس خریداری شده تاکنون 10 دستگاه تحویل شهرداری بوشهر شده است، اضافه داشت: فرایند تحویل 10 دستگاه اتوبوس دیگر نیز در حال انجام است که با تحقق این مهم، کمبود اتوبوس‌های شهری در بوشهر برطرف می‌شود.
 
وی بیان داشت: امید است با اتمام طرح ساماندهی، شاهد ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی بوشهر برای مهرماه و بازگشایی مدرسه‌ها و دانشگاه‌ها باشیم. با هدف استقبال از ماه مهر، ایستگاه‌های اتوبوس درون‌شهری شستشو و پاک‌سازی شده و در هفته‌های آینده نیز نسبت به رنگ‌آمیزی ایستگاه‌ها اقدام می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول