اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

جابه‌جایی 1800 زائر حرم رضوی به وسیله ناوگان حمل و نقل جنوب سیستان و بلوچستان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با آغاز طرح جا به جایی زائرین حرم رضوی تا کنون، یک هزار و ۸۰۰ زائر با ۵۳ سرویس اتوبوسی از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جنوب استان به مشهد مقدس اعزام شدند.

جابه‌جایی 1800 زائر حرم رضوی به وسیله ناوگان حمل و نقل جنوب سیستان و بلوچستان

علی قبا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: همزمان با آغاز طرح جا به جایی زائرین حرم رضوی تا کنون، یک هزار و ۸۰۰ زائر با ۵۳ سرویس اتوبوسی از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جنوب استان به مشهد مقدس اعزام شدند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به بازگشت زائران حرم رضوی از ۲۵ شهریور، ناوگان حمل و نقل مسافری جنوب استان با اعزام اتوبوس‌های مورد نیاز، اقدامات لازم برای انتقال زائران به جنوب این استان را انجام داده است.

وی ادامه داد: پس از اجرای طرح جابه‌جایی زائران اربعین حسینی، ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری جنوب استان شامل رانندگان حمل و نقل عمومی، مدیران عامل و دست اندرکاران شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل عمومی و همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همچنان در حال خدمت‌رسانی به زوار امام رضا (ع) هستند.

قبا یادآور شد: مسافران می توانند برای دریافت بلیت برگشت با ناوگان اتوبوسی به جنوب استان نیز به وب سایت‌های شرکت‌های حمل و نقل مسافر به نشانی سفر ۷۲۴ و www.payaneh.ir  مراجعه کنند.

 معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان سامانه ۱۴۱ را بهترین پل ارتباطی میان مردم و مسئولین این اداره کل عنوان کرد و گفت: رانندگان و مدیران فنی شرکت‌های مسافربری برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها و طرح مشکلات، پیشنهادات و انتقادات خود در حوزه فعالیتشان را از همین طریق با ما در میان بگذارند و همچنین کلیه کاربران جاده‌ای نیز می‌توانند برای انعکاس نظرات خود چه در حوزه راه‌ها و چه حوزه حمل و نقل از طریق سامانه ۱۴۱ با ما مطرح کنند.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول