اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

سردار رفیعی آتانی: برخی از شهدای برجسته قزوین تکرار نشدنی هستند

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) از استان قزوین گفت: برخی از شهدای برجسته استان قزوین در تاریخ ایران، بی جایگزین هستند و بعد از این هم تکرار نخواهند شد.

سردار رفیعی آتانی: برخی از شهدای برجسته قزوین تکرار نشدنی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات سپاه استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: امروز یاد و نام شهدای استان قزوین را با افتخار بر زبان جاری می کنیم و یاد ۳۰۰۰ شهید دوران سرنوشت ساز دهه ۶۰ مظلوم و دوران تثبیت نظام جمهوری اسلامی را گرامی می‌داریم.

وی افزود: برخی از شهدای برجسته استان قزوین در تاریخ ایران بی جایگزین هستند و بعد از این هم تکرار نخواهند شد که می‌توان به سرور آزادگان زنده یاد حجت الاسلام سید علی اکبر ابوترابی فرد، سید الاسرای شهدا شهید لشگری که ۱۸ سال معرف فرهنگ مقاومت، صبر و دیانت شد، سردار بلند آوازه خیبر شکن شهید رضا حسن‌پور و لیست بالایی از شهدای ارتش، سپاه، بسیج و انتظامی اشاره کرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه ارزش های دفاع مقدس و درخشش فرزندان قزوین در این برهه فراموش شدنی نیست، گفت: دشمنی که امروز عربده می‌کشد در سال ۱۳۹٠ در شمال غرب اردوگاه ساخت و در جوار مرزهای ما مستانه تاخت که دوباره سردار پرآوازه جنگ‌های نامنظم قزوینی‌ها «شهید جعفر خانی» پایه‌گذار امنیت پایدار مردمی در شمال غرب شد.

این مقام ارشد نظامی با قدردانی از ایثار و فداکاری شهدا، رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در دوران جنگ تحمیلی، تصریح کرد: این رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس سبب شدند ایران به کانون قدرت بین‌المللی تبدیل و به نسل جوان صبر، پایداری و مقاومت آموخته شود. 

سردار رفیعی آتانی ادامه داد: ما قدردان همت رزمندگان هستیم و افتخار می‌کنیم میزبان بانوانی هستیم که با سعی و تلاش در منزل و ایجاد آرامش سبب شدند همسرانشان با غرور و افنخار، عظمت‌ها و موفقیت‌های زیادی خلق کنند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: همسران صبور مجاهدان بزرگ، نیمه پنهان مجاهدت رزمندگان و نیمه زینبی قیام عاشورا هستند که باید گفت قله آبرو، حیثیت و نقطه قوت ایران اسلامی شدند. زمانی که دشمنان به حرمت زن تاختند بانوان مجاهدان و رزمندگان ادامه دهنده مسیر نورانی اهل بیت علیهم السلام شدند که باید گفت این بانوان ایران اسلامی، سرافراز هستند و سرافراز خواهند ماند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول