اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

سرپرست بیمارستان دولتی شهدای آبیک: پیگیر جذب متخصص چشم در بیمارستان هستیم

سرپرست بیمارستان دولتی شهدای آبیک با اشاره به وجود تجهیزات کامل چشم پزشکی در این بیمارستان گفت: پیگیر جذب متخصص چشم هستیم که از متخصصان چشم و ارتوپدی که اصالتا آبیکی هستند و به این شهرستان عرق دارند دعوت می‌شود در صورت امکان، مسوولان بیمارستان را یاری رسانند.

سرپرست بیمارستان دولتی شهدای آبیک: پیگیر جذب متخصص چشم در بیمارستان هستیم

اعظم شرافتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک با اشاره به وجود هفت پزشک عمومی در بیمارستان دولتی شهدای آبیک و ویزیت ماهانه ۶۰۰۰ بیمار توسط این پزشکان اظهار کرد: در این بیمارستان دو متخصص قلب حضور دارند و تست ورزش و اکو فعال بوده و انجام می‌شود. همچنین سونوگرافی سه روز در هفته و متخصص رادیولوژی هم در این بیمارستان فعال است.

وی با بیان اینکه ۱۹ روز در ماه متخصص بیهوشی در بیمارستان حضور دارد، افزود: ۲ متخصص اعصاب و روان و کارشناس تغذیه هم در بیمارستان حضور دارند و یک جراح عمومی هم ۱۵ روز به صورت آنکالی بیمارستان را پوشش می‌دهد و شنبه و چهارشنبه هر هفته در بیمارستان به ویزیت بیماران می‌پردازد.

سرپرست بیمارستان دولتی شهدای آبیک با اشاره به فعالیت ۲ متخصص داخلی و 2 متخصص اطفال و یک متخصص طب فیزیک در بیمارستان شهدا ادامه داد: با توجه به وجود تجهیزات کامل چشم پزشکی در این بیمارستان پیگیر جذب متخصص چشم هستیم که از متخصصان چشم و ارتوپدی که اصالتا آبیکی هستند و به این شهرستان عرق دارند دعوت می‌شود در صورت امکان، هفته ای یک بار یا ماهی یک بار برای ویزیت بیماران، مسوولان بیمارستان را یاری رسانند.

شرافتی با بیان اینکه بخش دیالیز بیمارستان دولتی شهدا فوق العاده فعال بوده و تنها امید شهرستان است، تصریح کرد: در حال حاضر ۴۵ بیمار تحت پوشش این مرکز قرار دارند و بنا به دستور پزشک حضور می‌یابند.

وی با اشاره به انجام اعمال جراحی‌ زنان در بیمارستان دولتی شهدا اذعان کرد: سزارین، خروج رحم، کیست تخمدان، حاملگی خارج از رحم، کورتاژ تشخیصی، کورتاژ بقایای بارداری و دیگر جراحی‌های زنان در این بیمارستان انجام می‌شود و جراحی‌های عمومی همچون لیپوم، میخچه، سنگ کیسه صفرا، عمل آپاندیس یا آپاندکتومی، جراحی زیبایی بینی و دیگر اعمال جراحی عمومی هم در بیمارستان انجام شده و قابل انجام است.

سرپرست بیمارستان دولتی شهدای آبیک ابراز امیدواری کرد: با ساخت پروژه الحاقی بیمارستان شهدای آبیک کمبود فضای درمانی و متخصصان مختلف در این شهرستان رفع و خدمات بهتر و بیشتری به مردم ارائه شود.

شرافتی یادآور شد: در حال حاضر و به تازگی آزمایش هورمونی TSHو FSH و پرولاکتین(PRL) و پروتئین ادرار بانوان در آزمایشگاه بیمارستان شهدا انجام می شود.

وی افزود: ماهانه در بیمارستان دولتی شهدا توسط متخصصان داخلی ۵۰۰ بیمار، متخصصان زنان و زایمان ۳۰۰ بیمار و متخصصین قلب، ۳۵۰ بیمار ویزیت می شوند. یکشنبه ها ساعت ۱۰:۳۰ صبح نیز کلاس زایمان طبیعی به صورت رایگان در بیمارستان برگزار می شود و مادران باردار از هفته بیستم به بعد می توانند در این کلاس ها شرکت کنند.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول