اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

منشأ دود در آسمان برخی از شهرهای خوزستان چیست؟

شب گذشته هاله‌ای از دود که منشأ آن ناپیدا بود، آسمان اهواز را فراگرفت که مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان در این خصوص توضیحاتی ارائه کرد.

منشأ دود در آسمان برخی از شهرهای خوزستان چیست؟

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، شب گذشته هاله‌ای از دود آسمان اهواز را فراگرفت؛ این دود که منشا آن ناپیدا بود و مسؤولان در خصوص آن توضیحی ارائه نداده بودند، تا صبح امروز در آسمان این شهر برقرار بود و بنابر گزارش مردم این دود به دیگر شهرهای خوزستان نیز سرایت کرده است، به گونه‌ای که برای مردم شهرستان شوش مشکلات تنفسی ناشی از انتشار دود غلیظ مخابره شد.

آتش‌سوزی هورالعظیم، علت دودی شدن آسمان برخی شهرهای خوزستان

در نهایت داوود میرشکار، مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: براساس تصاویر ماهواره‌ای آتش‌سوزی تالاب هورالعظیم در بخش عراق از بامداد امروز آغاز شده که کانون این آتش‌سوزی جنوب و جنوب غربی دریاچه «ام النعاج» در هورالهویزه عراق بوده است.

مدیرکل محیط زیست خوزستان افزود: دود این آتش‌سوزی به صورت عمده سه شهر اهواز، سوسنگرد و هویزه را در برگرفته است؛ آتش‌سوزی در تالاب عراقی تقریبا مهار شده اما همچنان دود از محل آتش‌سوزی متصاعد می‌شود‌.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول