اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

فرماندار تهران: نرخ کرایه تاکسی، اتوبوس و مترو افزایش ندارد

فرماندار تهران گفت: نرخ کرایه هر 3 حوزه حمل و نقل مطابق قبل بوده و از مهرماه هیچ گونه افزایشی در نرخ کرایه حمل و نقل عمومی نخواهیم داشت.

فرماندار تهران: نرخ کرایه تاکسی، اتوبوس و مترو افزایش ندارد

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران امروز در حاشیه مراسم بازگشایی مدارس در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هماهنگی‌های کامل جهت مدیریت ترافیکی معابر محلات و محورهای بزرگراهی تهران در شورای ترافیک صورت گرفته است اظهار داشت: استفاده از حمل و نقل عمومی مناسب‌ترین گزینه برای رفع مشکلات ترافیکی خواهد بود و از مردم تقاضا می‌شود استفاده از خودروی شخصی را به حداقل برسانند.

قیومی افزود: نرخ کرایه حمل و نقل عمومی هیچ‌گونه افزایشی نداشته و ناوگان بهسازی شده در هر سه حوزه تاکسی، اتوبوس و مترو مطابق نرخ قبلی فعالیت خواهند کرد.

فرماندار تهران گفت: شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه تخلف در نرخ ناوگان، موضوع را به مبادی رسمی و بازرسی اعلام کنند.

قیومی تصریح کرد: مطابق هماهنگی انجام شده، خدمات حمل و نقلی برای دانش آموزان و دانشجویان همزمان با بازگشایی مراکز آموزشی رایگان بوده و حمل و نقل عمومی برای عموم شهروندان تهرانی هم در این ایام با تخفیف ۳۰ درصدی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: شماره تماس ۴۸۰۴۸ نیز آماده پاسخگویی به درخواست ها و شکایات احتمالی شهروندان درخصوص خطوط تاکسیرانی است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول