اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

صدور انقلاب اسلامی ماحصل تلاش های رزمندگان در دفاع مقدس است

فرمانده سپاه سلمان گفت: صدور تفکرات انقلاب اسلامی را امروز می‌توانید به واسطه دفاع مقدس در اقصی‌نقاط عالم مشاهده کنید.

صدور انقلاب اسلامی ماحصل تلاش های رزمندگان در دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار احمد شفائی امروز، در مراسم یادواره شهدای دفاع مقدس که در مسجد ابوذر غفاری زاهدان برگزار شده بود، اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان قسم‌خورده این کشور تمام ظرفیت خود را به میدان آوردند تا بتوانند این حرکت عظیم ملت ایران را متوقف و از بین ببرند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: دشمنان ستمگری که منافع خود را در ایران در خطر می دیدند طراحی‌های ویژه‌ای را بر علیه ما رقم زدند.

فرمانده سپاه سلمان تشریح کرد: دولت موقتی که در ابتدای انقلاب بر سرکار آمد؛ بی‌تدبیری‌های زیادی انجام داد؛ آن دولت تمامی قراردادهای نظامی فی‌مابین ایران و سایر کشورها را لغو و مدت‌زمان سربازی را نیز کوتاه‌تر نمود.

وی افزود: آمریکایی‌ها در ماجرای شکست مفتضحانه طبس حمله مستقیم به ایران انجام دادند، کودتای نوژه را اجرا کردند و با طراحی‌هایی که شرق و غرب با همکاری یکدیگر انجام دادند، فضای جنگ را بر علیه ایران تحمیل کردند.

شفائی تصریح کرد: دشمنان ایران با حمایت از صدام به ایران اسلامی حمله کردند؛ عظمت رزمندگان ما این بود که توانستند باقدرت ایمان خود در مقابل مستکبرین و زورگویان جهان مقاومت کنند.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی رحمت الله علیه مبنی بر صدور انقلاب، تاکید کرد: برادران رزمنده ما در دوران دفاع مقدس عظمتی را خلق کردند که به‌واسطه آن جنگ و انقلاب خود را صادر کردیم؛ صدور تفکرات انقلاب اسلامی را امروز می‌توانید به واسطه دفاع مقدس در اقصی‌نقاط عالم مشاهده کنید.

فرمانده سپاه سلمان با اشاره به سخنان امام خمینی (ره)، مطرح کرد: امام راحل فرمودند ما در جنگ ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم، ما در جنگ ریشه‌های انقلاب پربار اسلامی‌مان را محکم کردیم، ما در جنگ حس برادری و وطن‌دوستی را در نهاد یکایک مردمان بارور کردیم.

وی عنوان کرد: باگذشت چندین سال از دوران دفاع مقدس تا کنون هیچ قدرتی جرات شلیک حتی یک گلوله را به سمت ما نداشته؛ اگر امروز نظام اسلامی بااقتدار برای نظام سلطه خط‌ونشان می‌کشد این ماحصل ایثار و فداکاری شهدا در آن زمان و صبر و بردباری خانواده‌های آنان است.

شفائی تصریح کرد: ما با سه مؤلفه اساسی اتکاء به مکتب اسلام، رهبری حکیمانه حضرت امام (ره) و همدلی و هم‌افزایی مردمان شریف ایران توانستیم در جنگ تحمیلی در نقابل مستکبرین جهان به پیروزی برسیم.

وی اذعان کرد: امروز ما به‌شدت به این سه مؤلفه اساسی در جنگ ترکیبی دشمن نیازمندیم؛ امروز دشمنان ما در جنگی که علیه ملت ما به راه انداخته اند تمامی تجربیات، ظرفیت‌ها و امکانات خود را به میدان آورده اند.

شفائی همچنین گفت: تمرکز دشمن امروز تأثیرگذاری بر اذاهن و افکار مردم ما است؛ آن ها با استفاده از رسانه و جنگ روانی به دنبال تغییر باورهای مردم ما هستند تا بتوانند آینده ای که می خواهند را برای مردم ما بسازند؛ پایه کار دشمن در جنگ شناختی علیه ملت ما فریب، خدعه و دروغ است.

وی در پایان عنوان خاطرنشان کرد: دشمنان از ابتدای مهرماه سال سال گذشته ۴۷۸ میلیون محتوا را بر علیه ملت ایران تولید کردند؛ آن‌ها به دنبال آن هستند تا آینده‌ای که می‌خواهند را برای جوانان ما ترسیم کنند، علما و بزرگان ما باید بدانند که در جهاد تبیین و جنگی که علیه کشور ما به راه افتاده بزرگ‌ترین نقش را دارند.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول