اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

کدام استخر بادی برای سنین نونهال مناسب است؟

در میان مدل های مختلف استخر بادی که شرکت های معتبری همچون اینتکس ، بست وی ، اینتایم و ... آن ها را تولید و عرضه کرده اند ، انتخاب یک استخر برای سنین نونهال بسیار سخت است.

کدام استخر بادی برای سنین نونهال مناسب است؟

به همین دلیل شما باید ویژگی های مختلفی را برای انتخاب یک محصول برای این رده سنی در نظر بگیرید. با توجه به این توضیحات در این مقاله سعی خواهیم کرد که ویژگی هایی که در انتخاب یک استخر بادی برای این رده سنی باید در نظر بگیرید را بازگو کرده و بهترین و پرفروش ترین استخرهای بادی سایز کوچک را نیز به شما عزیزان معرفی کنیم.

مهم ترین خصوصیات استخر بادی نونهالان

در ابتدای این مقاله باید به این نکته اشاره کنیم که معمولا خانواده ها برای انتخاب یک استخر بادی برای سنین کمتر از شش سال به یک سری نکات توجه ویژه ای دارند که مهم ترین آن ها این موارد است:

سایز استخر بادی
کف بادی بودن محصول
ارتفاع مناسب
وجود اسباب بازی بادی
راه اندازی ساده و آسان

این موارد مهم ترین نکاتی است که در انتخاب یک استخر بادی برای سنین نونهال می تواند تاثیرگذار باشد. در همین راستا به صورت مجزا به تک تک این موارد خواهیم پرداخت.

سایز استخر بادی نونهال و کودک

در این رده سنی معمولا افراد سعی می کنند که برای کودک خود استخری را خریداری کنند که فضای زیادی را اشغال نکرده و در عین حال خیلی کوچک هم نباشد. در واقع شما می توانید از میان استخرهای بادی با قطر و یا ابعاد کمتر از دو متر محصولی را انتخاب کنید که کودک هم فضای مناسبی را در اختیار داشته و هم این امر سبب نشود که فضای خیلی زیادی را از دست بدهید.

به عنوان مثال شرکت اینتکس استخرهای بادی گرد خود را از قطر 61 سانتی متر تولید کرده و تا 230 سانتی متر نیز در مدل های بادی این مورد را افزایش داده است که قطعا برای سنین نونهال شما می توانید از میان سایزهای کمتر از 168 سانتی متر یک محصول را انتخاب کنید. البته این ابعاد در سایز های مربعی می تواند تا 160 سانتی متر و تا مستطیل نیز تا 170 سانتی متر هم برای این رده سنی افزایش پیدا کند که این امر بسته به انتخاب و نظر شما صورت میگیرد.

استخر کف بادی ، نرمی و راحتی در کنار امنیت کودک

در میان مدل های مختلف استخر بادی ، عموما شرکت های معتبر سعی می کنند تا استخرهایی را تولید کنند که برای رده سنی کمتر از سه سال ، محصول دارای کف بادی باشد. این کف بادی بودن به این معناست که بخش زیرین و کف استخر هم همانند بدنه اصلی استخر باد شده و کودک شما در یک محیط نرم و راحت بتواند به بازی و تفریح بپردازد. این امر علاوه بر نرمی و راحتی سبب خواهد شد که امنیت کودک نیز افزایش پیدا کند. در واقع اگر به هر دلیل کودک در داخل استخر به زمین افتاد ، بر روی این لایه نرم و راحت فرود آید و هیچگونه آسیبی به نونهال شما وارد نشود که قطعا حسن و ویژگی تاثیرگذاری در خرید استخر برای این رده سنی به شمار می رود.

ارتفاع مناسب در استخرهای بادی

در خرید یک استخر بادی برای سنین نوجوان و حتی بزرگسال ، قطعا یکی از مهم ترین ویژگی ها بحث ارتفاع مناسب استخر است که همواره این رده سنی سعی می کنند تا از میان استخرهای سایز بزرگ یک محصول را انتخاب کنند اما این مسئله در رده سنی نونهال کاملا برعکس می باشد. در واقع خانواده ها سعی میکنند برای این رده سنی محصولی را انتخاب کنند که نه ارتفاع خیلی کوتاهی داشته باشد و نه ارتفاع بلند آن باعث احتمال بروز خطر برای کودک باشد. در همین راستا قطعا انتخاب یک استخر با ارتفاع بین 20 تا 46 سانتی متر می تواند گزینه ای ایده آل برای کودکان به شمار رود.

وجود اسباب بازی مجزا در استخر بادی

در کنار استخرهایی که شرکت های اینتکس و بست وی عمدتا تولید می کنند و ظاهری ساده دارند ، این کمپانی های سعی کرده اند که برای رده سنی کمتر از شش سال محصولاتی را عرضه کنند که یک سری اسباب بازی بادی مجزا را هم در اختیار کودکان قرار دهد. به طور مثال استخرهای بادی سرسره دار جزو همین محصولات به شمار می رود. این سری از استخرها در کنار ظاهر شیک و زیبایی که دارند ، یک سری اسباب بازی بادی مجزا را هم ارائه داده اند. هم چنین وجود آبپاش و همین طور سرسره بادی هم یکی دیگر از سری امکانات این دسته از محصولات به شمار می رود.

استخرهای بادی سایز کوچکی هم شرکت ها ارائه کرده اند که در قطرهای حدود یک متر عرضه شده و یک سری عروسک بادی را می توانید در این سری از مدل ها هم مشاهده کنید که سبب شده تا کودک بتواند حتی در محیط خانه نیز از این استخر و اسباب بازی ها نیز استفاده کرده و لذت ببرد.

راه اندازی ساده و آسان استخر بادی

از دیگر نکاتی که در خرید یک استخر بادی برای سنین کودک و نونهال بسیار اهمیت دارد ، بحث شیوه و نحوه راه اندازی آن استخر است. در واقع راه اندازی این محصولات عموما باید به وسیله پمپ باد محصولات بادی انجام شود و با دیگر تلمبه ها و موارد مشابه انجام این کار پیشنهاد نمی شود. در همین رابطه شما در هنگام خرید می توانید مشاهده کنید که بر روی بدنه اصلی استخر بادی ، یک یا چند دریچه باد وجود دارد که به واسطه همین دریچه های باد انجام فرآیند راه اندازی برای شما امکان پذیر خواهد بود. با توجه به این نکته حال شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن یک کالا را سفارش داده و در بازه زمانی کوتاه و به راحتی اقدام به راه اندازی محصول کنید.

پرفروش ترین مدل های استخر بادی مخصوص نونهالان

همان طور که بارها عنوان کردیم استخرهای بادی تنوع بسیار زیاد دارند اما اگر بخواهیم این دسته از محصولات را از نظر محبوبیت در میان مشتریان بررسی کنیم ، این استخرها به چند دسته مختلف تقسیم می شوند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

13 مدل پرفروش استخر بادی با کف بادی

استخر بادی سایبان دار جدید یونیکورن کد intex 58438
استخر بادی اینتکس مستطیلی صورتی کد intex 58423
استخر بادی کودک سایبان دار جنگل کد intex 58417
استخر بادی کودک قطر 86 سانت کد intex 58924
استخر بادی کودک گرد جدید کد intex 58480
استخر بادی مربع اینتکس سبز و صورتی کد intex 57100
استخر بادی کودک پره ای اینتکس کد Intex 56494
استخر بادی کودک سه رینگ اینتکس کد intex 57412
استخر بادی کودک شش ضلعی کد intex 56493
استخر بادی کودک ستاره ای اینتکس کد intex 56495
استخر بادی کودک مستطیل کد intex 57403
استخر بادی کودک سایبان دار مدل قارچ کد Intex 57114
استخر بادی کودک رنگارنگ گرد اینتکس کد Intex 57422

این موارد را می توان پر فروش ترین مدل های استخر بادی با کف بادشو در نظر گرفت که هم برای کودکان و حتی بعضی از مدل ها برای سنین بزرگسال هم مناسب و ایده آل می باشد.

12 مدل پرفروش استخر بادی سرسره دار

استخر بادی سرسره دار اینتکس مدل Candy کد intex 57144
استخر بادی سرسره دار کودک رنگین کمان کد intex 56137
استخر بادی سرسره دار بزرگ بست وی کد bestway 53069
استخر بادی سرسره دار رنگین کمان اینتکس کد intex 57453
استخر بادی سرسره دار طرح فانوس دریایی کد intex 57162
استخر بادی سرسره دار طرح جنگل کد intex 57161
استخر بادی کودک سرسره دار طرح اژدها کد intex 57135
استخر بادی سرسره دار مدل اژدها اینتکس کد intex 57163
استخر بادی سرسره دار طرح آبنبات کد 57149 intex
استخر بادی کودک سرسره دار کد Intex 57444
استخر بادی سرسره دار سرزمین دایناسورها اینتکس کد intex 57166
استخر بادی کودک سرسره دار طرح دایناسور کد intex 57165

این موارد مهم ترین و پرفروش ترین مدل های استخر بادی می باشد که شرکت های اینتکس و بست وی محصول را همراه با یک سرسره بادی و گاها همراه با آبپاش بادی تولید و عرضه کرده است که نقطه قوت این محصولات به شمار می رود.

11 مدل استخر بادی پرفروش با ابعاد کوچک

استخر بادی کودک دخترانه پرنسس دیزنی کد bestway 91047
استخر بادی دخترانه کودک میکی موس کد bestway 91035
استخر بادی سایبان دار جدید یونیکورن کد intex 58438
استخر بادی اینتکس مستطیلی صورتی کد intex 58423
استخر بادی حلقه ای میکی موس بست وی کد bestway 91007
استخر بادی توپ و حلقه استوایی کد intex 59460
استخر بادی مربع اینتکس سبز و صورتی کد intex 57100
استخر بادی کودک توپ و حلقه کد intex 59469
استخر بادی کودک اینتکس مدل هندوانه کد Intex 58448
استخر بادی کودک مربع اینتکس مدل آکواریوم کد Intex 57471
استخر بادی سایبان دار اینتکس طرح جزیره کد intex 57470

این استخرهای بادی اکثرا ابعاد کوچک و نزدیک به یک متری دارند که همین امر باعث شده تا راه اندازی آن ها ساده بوده و فضای خیلی زیادی را هم برای استفاده اشغال نکنند که در کنار این موارد برای سنین نونهال نیز این استخرها قطعا می تواند بهترین پیشنهاد به شمار رود.

13 مدل استخر بادی پرفروش با ابعاد بزرگ

استخر بادی سایبان دار خانوادگی اینتکس کد intex 57186
استخر بادی کودک طرح موج بنفش کد Intex 57495NP
استخر بادی سایز بزرگ خانوادگی صورتی کد intex 58487
استخر بادی بزرگ سبز رنگ بست وی کد bestway 54336
استخر بادی بزرگ خاص بست وی کد bestway 54321
استخر بادی خانوادگی مدل آکواریومی کد intex 58485
استخر بادی ماندارین خانوادگی اینتکس کد intex 57181
استخر بادی لوبیایی اینتکس کد intex 56490
استخر بادی گرد بزرگسال کد intex 57190
استخر بادی چهار صندلی خانوادگی اینتکس کد intex 56475
استخر بادی خانوادگی سه متری اینتکس کد intex 58484
استخر بادی مستطیلی بست وی کد bestway 54009
استخر بادی کودک اینتکس طرح موج کد Intex 57495

تمامی استخرهای نام برده شده در این بخش از بزرگ ترین مدل های استخر بادی به شمار می روند که علاوه بر کودکان ، افراد بزرگسال هم می توانند از این محصولات به راحتی استفاده کنند. لازم به ذکر است که اگر کودکان و نونهالان قرار است در این استخرها به بازی و تفریح بپردازند بهتر است حتما یک فرد بزرگسال در کنار آن ها باشد تا ایمنی کودک تضمین گردد.

علاوه بر این ها شما با جست و جوی کد ها و نام های عنوان شده در بخش های قبلی و این بخش می توانید به سادگی محصولات را پیدا کرده و ویژگی های آن ها را به دست آورید.

خرید استخر بادی کودک و نونهال از نمایندگی اینتکس

با توجه به توضیحاتی که در این مطلب به آن ها اشاره کردیم ، تنوع بالای مدل های استخر بادی سبب شده تا شما عزیزان بتوانید از میان این تنوع بهترین گزینه را برای کودک خود انتخاب کنید. حال با در نظر گرفتن این موارد قطعا پروسه خرید از یک فروشگاه معتبر هم جزو مواردی است که حتما باید به آن توجه کنید. در همین راستا باید عنوان کنیم که نمایندگی اینتکس ایران در آدرس : تهران ، جنت آباد شمالی ، بالاتر از گلزار شرقی ، جنب شیرینی دادلی ، پلاک 313 ، طبقه همکف واقع شده است که شما عزیزان با مراجعه حضوری به فروشگاه می توانید تمامی مدل های عنوان شده در این مطلب و همین طور دیگر مدل هایی که در ایران موجود است را مشاهده کرده و با اطمینان خاطر خریداری کنید.

علاوه بر این ها فروشگاه اینتکس ایران به نشانی اینترنتی www.intexiran.com در سراسر کشور در دسترس شما عزیزان می باشد که می توانید به راحتی ثبت سفارش خود را اینترنتی ثبت نموده و در اسرع وقت در سر تا سر کشور محصول را درب منزل دریافت کنید. نقطه قوت این فروشگاه نسبت به سایر فروشگاه ها بحث ارائه کارت گارانتی معتبر می باشد که همراه با فاکتور محصول برای شما عزیزان ارسال خواهد شد. شما هم چنین می توانید با شماره های همراه 09376668146 ، 09026668146 و 02156190840 تماس گرفته و مشاوره های لازم قبل از خرید و ثبت سفارش را هم دریافت کنید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول