اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

آموزش و پرورش برای معرفی شهدای دانش‌آموز تلاش می‌کند

وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش برای معرفی شهدای دانش‌آموز تلاش می‌کند.

آموزش و پرورش برای معرفی شهدای دانش‌آموز تلاش می‌کند

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در مراسم بزرگداشت یاد 36 هزار دانش‌آموز شهید در دبیرستان پسرانه سلمان فارسی منطقه 17 تهران که با تقدیم 157 شهید در دوران دفاع مقدس، بیشترین شهدای دانش‌آموز را دارد، اظهار کرد: هر چه ویژگی در سند تحول برای تربیت دانش‌آموزان آمده است، در شهدا تجلی داشته است.

وی افزود: سند تحول بنیادین به دنبال تربیت دانش‌آموزانی است که علاقه به وطن، پرچم و دین دارند.

صحرایی با اشاره به اینکه برخی شهدای دانش‌آموز به سن تکلیف هم نرسیده بودند که به جبهه رفتند، بیان کرد: آموزش و پرورش برای معرفی شهدای دانش‌آموز تلاش می‌کند و به دانش‌آموزان توصیه می‌کنم در دنیای پر از اطلاعات آلوده، راه درست را با شهدا پیدا کنید.

* ایمان و امید باعث موفقیت کشور شده است

مجتبی باستان رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی نیز در این مراسم گفت: مهم‌ترین ویژگی دفاع مقدس این است که یک وجب از خاک کشور را به بیگانه نداد و هم‌اکنون شاهد هستیم عربستان سعودی با همراهی اسرائیل و آمریکا به دنبال تجزیه یمن است.

وی افزود: تمام کشورها از انقلاب اسلامی الگوبرداری کردند و حشد الشعبی در عراق و انصار الله در یمن و‌... با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایجاد شد.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور با اشاره به اینکه دفاع مقدس منشأ بسیاری از پیشرفت‌های کشور است، متذکر شد: ایران دومین کشور دنیا در پهپادهای رادار گریز، رتبه چهارم دنیا در سدسازی، ششمین کشور در تولید زیر دریایی، دومین ‌کشور در حوزه فناوری نیروگاه خورشیدی، ششمین کشور در حوزه فناوری نانو و دهمین کشور در حوزه سلول‌های بنیادی است.
 
وی گفت: ایمان و امید باعث موفقیت کشور شده است و این روند در دوران دفاع مقدس نیز باعث موفقیت کشور شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول