اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پناهی بعد از مصدومیت در هانگژو: با قدرت برای ارتقای نام ایران تمام تلاشم را می‌کنم

ملی‌پوش اصفهانی تیم ووشو کشورمان بعد از مصدومیت در بازی‌های آسیایی هانگژو، آخرین وضعیت خود را تشریح کرد.

پناهی بعد از مصدومیت در هانگژو: با قدرت برای ارتقای نام ایران تمام تلاشم را می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مینا پناهی، نماینده کشورمان در روز سوم رقابت‌های ووشو نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی که در هانگژو چین پیگیری شد و در رقابت‌های بسته نان چوان - نن دائو تالو، در حالی که در حال اجرای فرم بود به دلیل مصدومیت شدید از ادامه مسابقه بازماند و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

وی پس از این اتفاق تلخ با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود، آخرین وضعیت مصدومیت خود را تشریح کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

اینجانب مینا پناهی ملی پوش ووشوکار رشته تالو در بازی های آسیایی هانگژو چین،درحین اجرای فرم نان چوان از ناحیه‌ی زانوی چپ دچار آسیب شدم که به سرعت تیم پزشکی اقدامات لازم را انجام داده و بعد از انتقال به بیمارستان وضعیت من را استیبل نمودند تا بعد از مراجعت به میهن عزیزمان اقدامات ضروری را انجام دهند.

لازم به ذکر است اینجانب دوبار دیگر زانوی راست خود را به تیغ جراحی سپرده ام و با سعی و اراده تمام مشکلات و سختی‌ها را پشت سر گذاشته و خود را به مسئولان و مربیان تیم ملی اثبات کردم و نتیجه ی آن اعتماد کادر تیم ملی و عضویت در آن بود؛ لذا این بار نیز قصد دارم پس از مداوا، باقدرت و تلاش بیشتر جهت ارتقای نام ایران تمام تلاش خود را انجام دهم.

در پایان از اینکه در چنین موقعیتی، مصدومیت عامل بازدارنده شد و نتوانستم سرباز خوبی برای کشورم باشم، ازهمه معذرت خواسته و در اولین فرصت حتما جبران خواهم کرد که به قول سعدی: همت بلنددار که مردان روزگار...ازهمت بلند به جایی رسیده اند.

 

پایان پیام/۶۳۱۳۴/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول