اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

چینی‌ها از این ورزشکار ایرانی می‌ترسند

محسن محمد صیفی، نماینده وزن 70- کیلوگرم ساندا مردان ایران و دارنده 3 مدال طلای بازی‌های آسیایی فینالیست شد.

چینی‌ها از این ورزشکار ایرانی می‌ترسند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن محمد صیفی، نماینده وزن 70- کیلوگرم ساندا مردان ایران و دارنده 3 مدال طلای بازی‌های آسیایی فینالیست شد.

محسن محمدسیفی زاده ۱۷ شهریور سال ۱۳۶۸ سانداکار زنجانی رشته ووشو که به تازگی وارد رشته MMA شده با غلبه بر همه حریفان خود راهی فینال رقابت‌های آسیایی شد.

محسن محمد سیفی ووشو را در سن ۱۵ سالگی آغاز کرد، وی در بیشتر تورنمنت‌های آسیایی و بین‌المللی که از سال ۲۰۱۰ شرکت کرده موفق به کسب مدال طلا شده‌ است.

محمدسیفی قهرمان ۸ دورهٔ مسابقات جهانی و دارندهٔ مدال طلای بازی‌های آسیایی۲۰۱۰ گوانگ‌ژو و ۲۰۱۴ اینچئون و ۲۰۱۸ جاکارتا در سه وزن مختلف است.

از افتخارات وی می‌توان به کسب ۵ مدال طلا در مسابقات ووشو قهرمانی جهان اشاره کرد.

وی در سال ۲۰۱۹ و در نخستین تجربه حضور در در لیگ حرفه‌ای کیک بوکسینگ (KCPL) مبارزه خود را در مقابل جی وی هائو با پیروزی قاطع به پایان رساند.

محمد سیفی این روزها در مسابقات آسیایی هانگژو طوفان به پا کرده و قاطعانه خود را به یک پای فینال رسانده است و برای کسب مدال طلا باید فردا به مصاف حریف چینی خود برود.

ووشوکاران چینی که این رشته را ورزش ملی خود می‌دانند و بیش از 170 میلیون ووشوکار دارند در هر وزنی که محمد سیفی حضور داشته با وحشت مسابقات را دنبال می‌کنند و از رو در رویی با قهرمان زنجانی هراس دارند.

محسن محمد سیفی نماینده وزن ۷۰- کیلوگرم تیم ملی ووشو مردان با غلبه بر حریف چین تایپه به فینال بازی‌های آسیایی راه یافت و در یک قدمی چهارمین طلای این مسابقات قرار گرفته است و باید در فینال به مصاف حریف چینی خود برود.

گفتنی است، محمد سیفی در بازی‌های آسیای گوانگجو سال 2010، بازی های آسیایی اینچئون 2014 و بازی‌های آسیایی جاکارتا سال 2018 موفق به کسب سه مدال طلا شده است.

ووشوکار زنجانی تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان در سال های 2011، 2013، 2015، 2017 و 2019 طلای مسابقات جهانی را کسب کرده است و در سال 2009 نیز مدال نقره کسب کرده است.

همچنین، وی در مسابقات قهرمانی آسیا طی سال های 2008 و 2012 به ترتیب مدال طلا و برنز کسب کرده است.

پایان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول