اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تخصیص بودجه ماده ۲۳ به ۸ شهر چهارمحال و بختیاری

استاندار چهار محال و بختیاری با بیان اینکه برای حل مشکل فاضلاب در کل کشور به ۱۲ شهر ماده ۲۳ تعلق گرفته است، گفت: از این تعداد هشت شهر متعلق به استان است.

تخصیص بودجه ماده ۲۳ به ۸ شهر چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری امروز در جمع فرماندار شهرکرد و مسئولان بخش لاران گفت: برای حل مشکل فاضلاب در کل کشور به ۱۲ شهر ماده ۲۳ تعلق گرفته است که از این تعداد هشت شهر متعلق به استان می‌باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه جاده مهم منطقه لاران که از سورشجان شروع و پایانش سودجان است، گفت: این جاده باید چهار بانده شود که باعث تحولات مهمی از جمله: تحولات اقتصادی،گردشگری و کاهش تصادفات می‌باشد.

وی افزود: برای جاده سورشجان، فارسان، کوهرنگ، شهرکرد ماده ۲۳ در نظر گرفته شده که فرماندار این بخش باید پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

حیدری گفت: در این دولت کمر همت برای نگاه عادلانه برای مناطق محروم بسته شده است و با همت شما می‌توانیم منشا خدمت برای مردم بزرگوار و ولایت‌مدار باشیم. 

حیدری افزود: در این دولت برخی کارها شروع و با تزریق اعتبارات جان دوباره گرفت، از جمله سد بیدکان، زمین چمن مصنوعی شهرهای هارونی سورشجان، وانان، مرغملک و سودجان و همچنین استخر سورشجان.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بخشدار و فرماندار باید با مسکن و شهرسازی گفت‌و‌گو و مشکل زمین‌های واگذار شده به روستای وانان که انشعاب داده شده‌اند را پیگیری کنند و سهم اعتبارات برای مسکن در نظر گرفته شود.

حیدری اظهار کرد: در شهر نباید دام باشد و برای ایجاد دامداری‌ها دستور و ابلاغ داده شده است و همچنین توسعه کشاورزی با نگاه سامانه نوین و لایروبی قنات‌ها انجام شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول