اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مسؤولان به میدان‌داری جوانان مانند دوران دفاع مقدس توجه کنند

خطیب نماز جمعه شهرقدس گفت: همانطور که فرماندهان دوران دفاع مقدس از جوانان بودند، لازم است مسؤولان به میدان‌داری جوانان در رفع مشکلات توجه کنند.

مسؤولان به میدان‌داری جوانان مانند دوران دفاع مقدس توجه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و زیست مومنانه و تبریک هفته وحدت، اظهار کرد: پیامبر اسلام(ص) هم الگوی مهربانی و هم واسطه رحمت و مهر فراگیر خدا برای بشر و فرستاده‌ای از جانب پروردگار، نبی اسلام، جزء مردم و دارای علم لدنی بود که درس واقعی مطابق فطرت انسانی به بشر داد. 

وی گفت: طبق تفاسیر نوری که همراه وجود پیامبر(ص) نازل شده است، نور امیرالمومنین(ع) است و راه رسیدن و جلب رحمت واسعه الهی تبعیت از پیامبر(ص) و پیروی از حضرت علی(ع) است. 

خطیب نماز جمعه شهرقدس با اشاره به اینکه لحظه‌ها ارزشمند هستند و باید قدر فرصت‌های زندگی را دانست و از نعمت جوانی برای کسب معاش حلال، خدمت، لذت حلال و روحیه گرفتن برای عبادت استفاده کرد، خطاب به مسوولان افزود: به جوانان در انجام امور توجه کنید و اگر سکان‌کار دست جوانان انقلابی باشد، شور و نشاط برای خدمت خالصانه بیشتر است و همانطور که فرماندهان دوران دفاع مقدس از جوانان بودند، میدان‌داری امروز برای رفع مشکلات را هم به جوانان باید داد. 

حجت الاسلام جوکار به پیشرفت‌ها و دستاوردهای نظام اشاره کرد و ادامه داد: ساخت پهپادهای و پیشرفت‌ها در اوج تحریم‌ها به‌دست جوانان بوده و ضربات سنگینی که دشمن خورده نتیجه مجاهدت و ازخودگذشتگی جوانان کشور بوده است.

وی گفت: به همت شورای تامین و نیروهای امنیتی همیشه بیدار در روزهای اخیر تعدادی از جریان‌های نفاق و تکفیری پیش از اقدام، در شهرقدس خنثی و عوامل دستگیر شدند. 

خطیب نماز جمعه شهرقدس تصریح کرد: بیش از ۵ سال با اعتماد شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور توفیق خدمتگزاری به مردم مومن و انقلابی شهرقدس را داشتم و در این مدت از خیر، خوبی و مهربانی مردم بهره بردم و تلاش برای بر ایجاد وحدت میان مردم و مسؤولان بود اما طبق تصمیم‌گیری انجام شده، تریبون نماز جمعه را تحویل داده و در منطقه پاکدشت خدمت را ادامه خواهم داد و از همه اقشار مردم، مسؤولان، ائمه جمعه سابق و فعالان قرارگاه فرهنگی حلالیت می‌طلبم. 

پایان پیام/ ۶۷۰۷۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول