اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

امام جمعه یزد: تربیت دینی اولویت اجرایی آموزش و پرورش باشد‌

امام جمعه یزد با اشاره به ضرورت خنثی سازی توطئه‌های فرهنگی دشمنان دین و نظام اسلامی، گفت: تربیت دینی و قرآنی باید اولویت اجرایی آموزش و پرورش باشد.‌

امام جمعه یزد: تربیت دینی اولویت اجرایی آموزش و پرورش باشد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری‌یزدی در خطبه‌های این هفته هفتم مهرماه نماز جمعه مرکز استان، تلاش برای جامعه‌ای اسلامی را مهمترین رسالت اقشار مختلف دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران نظامی مردمی است و فقط با مشارکت مردم رو به جلو خواهد رفت.

وی تربیت نسل جوان، قوی، هوشیار و با ایمان را از جمله ویژگی‌های جامعه اسلامی عنوان کرد و افزود:‌ آموزش و پرورش از جمله عناصر تأثیرگذار و کارآمد در این راستاست.

امام جمعه یزد در ادامه با بیان این‌که تربیت دینی و قرآنی دانش‌آموزان باید در اولویت اجرایی آموزش و پرورش باشد، گفت: دشمنان با تهاجم گسترده فرهنگی برای ضربه زدن به اعتقادات دینی جوانان وارد میدان شدند.

ناصری یزدی فرهنگیان و مسئولان نظام تعلیم و تربیت را عوامل اصلی خنثی کردن توطئه فرهنگی دشمنان دانست و تصریح کرد: دشمنان تمام هم و غم خود را در فضای کنونی برای ضربه زدن به اساس خانواده و نسل جوان متمرکز کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان این‌که دنیا و استکبار جهانی به دنبال تضعیف کردن عزت و اساس خانواده است، تأکید کرد: باید مسئولان و فرهنگیان در راستای شکست آنها وارد عرصه کار جهادی و انقلابی شوند.

وی ادامه داد: بر این اساس بر والدین است که در کنار مدارس و اقدامات فرهنگیان مواظب حیله‌های فرهنگی دشمنان به خصوص در فضای مجازی باشند.

امام جمعه یزد اظهار کرد: هفته وحدت فرصت مهم و بسیار مناسبی است که بیش از گذشته پایه‌های وحدت اسلامی در کشور تقویت شود.

ناصری در پایان خاطرنشان کرد: یکی از اهداف دشمنان و استکبار با بهره‌گیری از رادیوهای مختلف و در فضای مجازی ضربه به همه مقدسات و ارزشهای دینی است.

پایان پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول