اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

حمایت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی از سه قلوهای « هلیلانی »

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایلام گفت: در راستای حمایت از جوانی جمعیت، از خانواده های دارای سه‌قلو و بیشتر به صورت ویژه حمایت خواهد شد.

حمایت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی از سه قلوهای « هلیلانی »

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، به نقل از روابط عمومی، محمد زارع مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام با حضور در منزل سه قلوهای شهرستان هلیلان، گفت: بنیاد پانزده خرداد، در راستای حمایت از جوانی و افزایش جمعیت از خانواده های سه قلو و بیشتر به صورت ویژه حمایت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه، در این رابطه افزایش جمعیت و سلامت سرلوحه کار بنیاد است، افزود: بنیاد پانزده خرداد اقدامات ویژه‌ و متعددی در این زمینه در دست اجرا دارد که یکی از مهم‌ترین این اقدامات حمایت از فرزندآوری است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام ادامه داد: طرح ملی حمایت از خانواده‌های دارای فرزند چندقلو آغاز شده است.

 زارع خاطرنشان کرد: اهدا کارت هدیه به مادر به تعداد فرزندان، اهدای بسته لبخند مادری به ازای هر یک از فرزندان و  تامین پوشک فرزندان به مدت شش ماه از جمله حمایت های بنیاد از این خانواده دارای فرزند سه قلو است. 

این مقام مسئول تصریح کرد: همچنین پدر این خانواده از طریق بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی دریافت کرده است.

وی با تاکید بر اینکه، با تمام توان در حمایت از طرح فرزندآوری پای کارخواهیم بود، عنوان کرد: مردم هلیلان مهمان نواز و با قدمت فرهنگی بسیار زیاد هستند و خدمت به مردمان عزیز این دیار کهن را وظیفه خود می‌دانیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، نیمه خرداد سال جاری خانواده دارای فرزند سه قلو در شهرستان ایوان مورد حمایت این بنیاد قرار گرفتند. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول