اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

برپایی مراسم جشن و شادی در 30 بقعه استان قم

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع)، در 30 بقعه شاخص استان، مراسم جشن و سرور برگزار می‌شود.

برپایی مراسم جشن و شادی در 30 بقعه استان قم

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام عطاءالله جباری ضمن تبریک فرا رسیدن هفدهم ربیع الاول سالروز میلاد حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع)، اظهار کرد: بر این اساس در 30 بقعه متبرکه امامزادگان شاخص استان قم، مراسم جشن و شادمانی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مراسم در شب و روز میلاد یعنی دوشنبه شب و روز سه‌شنبه تدارک دیده شده‌اند و شامل سخنرانی اساتید حوزوی، مولودی‌خوانی، اطعام، برپایی ایستگاه صلواتی و خیمه‌های معرفت هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه مراسم شاخص هفدهم ربیع هم در آستان مقدس امامزاده علی بن جعفر(ع) برگزار می‌شود گفت: در این مراسم حجت‌الاسلام موسوی مطلق سخنرانی می‌کند و شاعرانی همچون استاد محمد علی مجاهدی، مجید تال، احمد بابایی، احمد علوی و هادی جان فدا به شعرخوانی می‌پردازند.

وی ادامه داد: حاج علی حبیب‌زاده هم در بخشی دیگر از مراسم جشن مذکور به مولودی‌خوانی خواهد پرداخت همچنین شاهد اجرای گروه سرود فطرس خواهیم بود.

جباری خاطرنشان کرد: اجرای این مراسم جشن را سید مهدی تحویلدار بر عهده دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان قم تصریح کرد: علاوه بر این 10 محفل انس با قرآن کریم هم در چندین مدرسه، مسجد و بقعه متبرکه از جمله آستان نورانی امامزادگان سید علی(ع) و موسی مبرقع(ع) تدارک دیده شده است.

پایان پیام/۷۸۰۲۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول