اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

اخراج مدیران برای ایلان ماسک هزینه‌بر شد

ایلان ماسک مجبور شده بیش از 1 میلیون دلار به مدیران اخراج شده توییتر بپردازد.

اخراج مدیران برای ایلان ماسک هزینه‌بر شد

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از بلومبرگ، ایلان ماسک مالک ایکس(توییتر سابق) توسط یک قاضی به پرداخت 1.1 میلیون دلار غرامت به مدیران سابق توییتر محکوم شده است.

ماسک از زمان تسلط بر ایکس با چندین پرونده قضایی مواجه شده است. این موارد شامل شکایت‌های ناشی از عدم پرداخت این شرکت به فروشندگان و تاخیر در پرداخت اجاره محل‌های اداری آن و همچنین شکایت کارکنان سابق توییتر به اتهام اخراج آنها بدون اطلاع قبلی است.

بلومبرگ گزارش داد، ایکس باید ۱.۱ میلیون دلار هزینه‌های قانونی مرتبط با تحقیقات پلتفرم را در طول تصاحب ماسک در سال ۲۰۲۲ بپردازد.

ماسک پس از خرید پلتفرم در نوامبر سال گذشته(آبان-آذر)، مدیر ارشد سیاستگذاری توییتر و تعدادی دیگر از مدیران را اخراج کرد. در این پرونده ادعا شده بود که توییتربا پرداخت نکردن حقوق به کارکنان سابق، قراردادها و قوانین را نقض کرده است.

این شرکت همچنین به دلیل تغییر نام تجاری خود به ایکس توسط یک آژانس تبلیغاتی هم نام خود مورد شکایت قرار گرفته است و این شرکت گفته که نام جدید پلتفرم رسانه های اجتماعی به دلیل رقابت ناعادلانه و نقض علائم تجاری و خدمات قوانین رایج فلوریدا را نقض می کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول