اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

رمان‌های شاخص ادبیات جهان را در لباسی تازه ببینید

انتشارات امیرکبیر مجموعه‌ای از رمان‌های بزرگ ادبیات جهان را با طرح جلدی جدید به چاپ رسانده است.

رمان‌های شاخص ادبیات جهان را در لباسی تازه ببینید

 به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، در هفته‌ای که گذشت انتشارات امیرکبیر ۵ جلد از رمان‌های بزرگ ادبیات دنیا را تجدید چاپ کرد. «ابله» اثر فئودور داستایفسکی به ترجمه مشفق همدانی، «آناکارنینا» اثر لئو تولستوی به ترجمه مشفق همدانی، «پاییز پدرسالار» اثر گابریل گارسیا مارکز به ترجمه حسین مهری، «بخش سرطان» اثر الکساندر سولژنیتسین به ترجمه سعدالله علیزاده و «قلعه مالویل» اثر روبر مرل به ترجمه محمد قاضیکتاب‌هایی بودند که با یونیفرم‌هایی تازه و یکدست منتشر شدند.  

انتشارات امیرکبیر در ماه‌های گذشته انتشار مجموعه رمان‌های شاخص ادبیات جهان در شکل و شمایلی نو و هماهنگ را آغاز کرد. «دانه زیر برف» اثر اینیاتسیو سیلونه با ترجمه مهدی سحابی اولین کتابی بود که در شمایلی تازه تجدید چاپ شد. انتشار این مجموعه با «پاپیون» اثر هانری شاریر با ترجمه پرویز نقیبی ادامه پیدا کرد و پس از آن ۵ جلد دیگر از این مجموعه تجدید چاپ شدند. 

یونیفرم جدید امیرکبیر که برای آثار درخشان ادبیات دنیا طراحی شده است، به زودی بر تن کتاب‌های دیگری نیز خواهد نشست و این مجموعه در کتابفروشی‌های معتبر قابل دسترسی خواهد بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول