اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سالن اجلاس سران میزبان افتتاحیه جشنواره سی و پنجم فیلم کودک و نوجوان

مدیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان گفت: مراسم افتتاحیه سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان جمعه چهاردهم مهر در سالن اجلاس سران اصفهان برگزار می‌شود.

سالن اجلاس سران میزبان افتتاحیه جشنواره سی و پنجم فیلم کودک و نوجوان

میثم بکتاشیان، مدیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از اصفهان در ارتباط بازمان و مکان برگزاری مراسم افتتاحیه این دوره از جشنواره اظهار کرد: مراسم افتتاحیه سی و پنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در روز جمعه، چهاردهم مهرماه ساعت ۱۹ در مرکز همایش‌های بین‌المللی سران اصفهان برگزار می‌شود. 

وی ادامه داد: تمامی آیتم‌ها و محتواهای بصری و صوتی در این مراسم بر مبنای شعار جشنواره امسال، «به سمت قله» طراحی‌شده است. 

مدیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان گفت: در مراسم افتتاحیه از فرزندان مدافعین حرم و مدافعین غیرت تقدیر شده و به جمع داوران کودک و نوجوان می‌پیوندند.

مدیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان تصریح کرد: مجری برنامه محمد سلوکی است و مجری کودک شبکه پویا، احسان مهدی هم درکنار وی هنرنمایی می‌کند همچنین در این برنامه از گروه‌های مختلف کودک و نوجوان در سطح استان اصفهان و سطح کشور دعوت به‌عمل‌آمده است. 

وی افزود: برای کودکان و نوجوانان حاضر در مراسم و افرادی که به‌صورت پخش زنده از شبکه استانی اصفهان یا شبکه‌های ملی این برنامه را تماشا می‌کنند،  فضایی شاد و مفرح رقم می‌خورد. 

بکتاشیان با اشاره به اجرای گروه‌های موسیقی در مراسم تأکید کرد: خواننده نوجوان اصفهانی به نام آرتین ساجد در این مراسم یک قطعه با محوریت نسل جدید و عشق به وطن اجرا می‌کند. گروه نجم‌الثاقب نیز که در محضر مقام رهبری اجرا داشته‌اند، در برنامه حضور خواهند داشت. 

او ادامه داد: علاوه‌بر اجرای موسیقی کارتون‌های نوستالژیک و جدید حوزه کودک و نوجوان توسط گروه‌های موسیقی، سرود جشنواره نیز برای اولین بار در این مراسم رونمایی شده و به‌صورت دسته‌جمعی توسط مخاطبین و حضار در سالن هم‌نوایی می‌شود. همچنین این سرود در طول برگزاری جشنواره، در سینماها خوانده می‌شود. 

او اضافه کرد: مهمانان مراسم افتتاحیه از سرتاسر کشور، هنرمندان شرکت‌کننده در جشنواره و داوران و خبرنگاران کودک و نوجوان هستند.

پایان پیام/۶۳۱۳۹/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول