اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

نمایش «دنیای خیال انگیز من» در سیستان و بلوچستان به روی صحنه می‌رود

نمایش «دنیای خیال انگیز من» به نویسندگی، کارگردانی و بازیگری بهناز مهدی‌خواه از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در نقاط مختلف استان به روی صحنه می‌رود

نمایش «دنیای خیال انگیز من» در سیستان و بلوچستان به روی صحنه می‌رود

به گزارش خبرگزری فارس از زاهدان، محمدرضا سالاری اظهار کرد: نمایش «دنیای خیال انگیز من»، ویژه مدارس و خانواده‌ها، در استان به روی صحنه می‌رود.

این نمایش، با حمایت مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و به نویسندگی، کارگردانی و بازیگری بهناز مهدی‌خواه از تاریخ 15 تا 22 مهرماه در شهرهای زاهدان، زابل، زهک و چابهار 30 اجرا خواهد شد.

نمایش برگزیده مرکز ملی اسیتیج ایران، برگزیده بهترین بازیگر زن در بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، تقدیر ویژه یونسکو با اهدای نشان ITI در جشنواره کودک و نوجوان تفلیس گرجستان 2022، نمایش برگزیده جشنواره تئاتر کودک و نوجوان Bursa ترکیه بخشی از عنوان‌ها و جوایزی است که مهدی‌خواه و نمایش او در خارج از کشور کسب کرده‌اند.

گفتنی است هم‌زمان با اجرای این نمایش، دو کارگاه تخصصی «از ایده تا اجرا» ویژه مربیان کانون و نشست تخصصی تئاتر خیمه شب بازی با همکاری گروه‌های نمایشی دانشکده هنر و معماری دانشگاه زابل، برای دانشجویان و معلمان برگزار خواهد شد.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول