اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

انقلابی بودن و ماندن بدون هزینه نمی‌شود

نماینده ولی‌فقیه در سپاه عاشورا گفت: اگر کسی ادعای انقلابی دارد، باید هزینه دهد چرا که نمی‌شود بدون هزینه انقلابی شد.

انقلابی بودن و ماندن بدون هزینه نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده‌سرایی امروز با حضور دفتر خبرگزاری فارس در تبریز با بیان اینکه رسانه‌ها باید از انقلاب دفاع جانانه کنند، اظهار کرد: رسانه‌ها باید انقلابی عمل کنند احساس می‌کنم در دفاع از انقلاب برخی‌ها محافظه کارانه عمل می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم مرد میدان عمل می‌خواهند، افزود: نباید تعارف کرد، اگر بنده امروز در هرم قدرت قرار گرفتم و نتوانستم موفق باشم و دنبال مافیا و عدم توجه به شایسته‌سالاری بودم، باید نقد شوم آن هم بدون تعارف.

* رسانه‌های دلسوز باید انقلابی عمل کرده و تعارف نکنند

سرایی با بیان اینکه امروز رسانه‌های دلسوز و مردمی باید انقلابی عمل کنند و تعارف نکنند، گفت: با کسی تعارف نداریم ،امروز اگر فردی در هرم قدرت قرار گرفت اما نتوانست درست عمل کند و سوءمدیریت داشت،چه اشکالی دارد نقد عالمانه و منصفانه شود.

*به چالش کشیدن خواص ضروری است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به سخنرانی رهبر در ۱۹ دی سال۱۴۰۱ گفت: این فرمایشات به نوعی به چالش کشیدن خواص بود.

وی در ادامه، زمان شناس نبودن، تکلیف مدار نبودن و به موقع اقدام نکردن مردم را عامل حوادث ۳۷، ۴۰ و۶۱ هجری قمری و شهادت امام حسین(ع) دانست و گفت: آقا فرمودند، توّابین برای انتقام خون مطهّر امام حسین آمدند، جنگیدند، کشته شدند، کشته شدند امّا در تاریخ اینها را مدح نمی،کنند؛ چرا؟ چون دیر جنبیدند، شما که می‌خواستید خون خود را در راه امام حسین (ع) بدهید، چرا در اوّل محرّم، دوّم محرّم نیامدید که حداقل یک کاری صورت بدهید؟ آنجا می‌ایستید تماشا می‌کنید، امام حسین(ع)به شهادت می‌رسد، بعد دلتان می‌سوزد، آن وقت می‌آیید در میدان! نتیجه کار خارج از زمان خود و انجام ندادن، همین می‌شود، کار را بهنگام باید انجام داد.

سرایی تصریح کرد: یک قطره خون غلام امام حسین(ع) به مراتب با ارزش‌تر از کسانی است که بعدا آمدند چرا چون تکلیف مدار بود، درست است یک غلام بود اما به موقع عمل کرد و زمان شناس بود.

وی همچنین به جایگاه مساجد اشاره کرد و با بیان اینکه مسجد باید محور زندگی افراد در جامعه اسلامی باشد، گفت: دنبال سیاه لشکر نباشیم،دنبال کیفیت باشیم.

*پرهیز از حاشیه‌‌ها با تمرکز بر کارهای مشکل‌گشا

سرایی با تاکید بر پرهیز از حاشیه‌ها با تمرکز بر کارهای مشکل‌گشا اظهار کرد: همدلی و هم‌افزایی قوا از نکاتی است که همواره در فرمایشات رهبر انقلاب به عنوان یکی از کلیدواژه‌های اصلی استفاده شده است.

وی افزود: در هر سازمان حاشیه‌ها پررنگ باشد، کار تعطیل می‌شود چون تمام توان مدیریتی و تفکر برای حل مسائل حاشیه‌ای صرف شده است از متن خارج می شود.

*انقلابی بودن و انقلابی ماندن بدون هزینه نمی‌شود

نماینده ولی‌فقیه در سپاه عاشورا با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در زمره انقلاب‌های تاثیرگذار بزرگ جهانی است که بیشترین دشمنان و مخالفان را داشته و به واسطه ایدئولوژی جهانی‌اش مورد هجوم همه جانبه قرار گرفته است‌، تاکید کرد: اگر کسی ادعای انقلابی دارد باید هزینه دهد،نمی‌شود بدون هزینه انقلابی شد، هزینه من طلبه آن است که موظفم در منبر از انقلاب و ولایت دفاع کنم.

وی تصریح کرد: برخی‌ها انقلابی بودند؛اینها انقلابی شروع می‌کنند، اما انقلابی نمی‌مانند؛ چون انقلابی ماندن هزینه دارد.

*پیوند امت با ولایت عامل ماندگاری انقلاب است

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به عظمت و شکوه انقلاب در ۴ دهه گذشته، گفت: پیوند امت با ولایت عامل ماندگاری انقلاب است، البته این شکوه و عظمت به آسانی به دست نیامده، طوری که در این ۴۵ سال دشمنان بارها تلاش کرده‌اند که ملت غیور ایران اسلامی را از تحت حاکمیت نظام ولایی خارج ساخته و نظام طاغوتی را حکمفرما کنند و نتوانسته‌اند.

وی، پیوند امت با ولایت را عامل ماندگاری انقلاب برشمرد و گفت: این پیوند موجب ترس دشمنان شده در حالی که دشمنان از امت بی‌امام و امام بی‌امت هراس ندارند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول