اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مجمع خیران ورزش یار در شهرضا تشکیل شود

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه متولیان ورزش شهرستان شکل‌گیری مجمع خیران ورزش یار را در شهرضا پیگیری کنند، گفت: ورزشکاران برای ادامه فعالیت‌های حرفه‌ای، نیاز به حمایت مستمر دارند.

مجمع خیران ورزش یار در شهرضا تشکیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی در مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزشی سال ۱۴۰۱ شهرستان با تقدیر از ورزشکاران شهرستان در زنده نگه داشتن ورزش اظهار داشت: در دوران کرونا همه بخش‌های جامعه به ویژه ورزشکاران آسیب دیدند و ضرورت داشت برنامه‌ریزی در سطح کلان برای حوزه ورزش انجام می‌شد.

وی با بیان اینکه سرانه ورزشی شهرضا نسبت به جمعیت آن کم است، گفت: وضعیت اقتصادی کشور اجازه ایجاد پروژه‌های جدید را نمی‌دهد، دولت به پروژه‌های ۴۰ تا ۵۰ درصد پیشرفت بودجه اختصاص می‌دهد.

محمودی ادامه داد: بیش از نیمی از مدارس کل کشور را خیران ساخته‌اند و در توسعه دانشگاه‌ها ‌و خوابگاه‌ها همواره نقش مهمی داشته‌اند، این رسالت بزرگ همچنان ادامه دارد؛ حال اگر با اقداماتی همچون ساخت سالن‌های ورزشی زمینه سلامت جسمی و روانی جامعه فراهم شود؛ می توانیم امیدوار باشیم همین ورزشکاران در آینده مشکلات کشور را حل کنند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه متولیان ورزش شهرستان شکل‌گیری مجمع خیران ورزش یار را در شهرضا پیگیری کنند، تصریح کرد: ورزشکاران برای ادامه فعالیت‌های حرفه‌ای، نیاز به حمایت مستمر دارند.

وی بیان کرد: ۲۷ صدم از ارزش افزوده را به ورزش اختصاص داده‌ایم و علاوه بر آن ۴ درصد از 9 درصد را به شهرداری برای خدمت به مردم اختصاص داده‌ایم.

محمودی با بیان اینکه با همکاری و همیاری می‌توانیم از منابع موجود بهترین‌ها را رقم بزنیم، تأکید کرد: شهرداری شهرضا می‌تواند مانند سایر شهرداری‌های کشور مکان‌های ورزشی به نام خودش داشته باشد.

کسب ۳۱ مدال توسط ورزشکاران شهرضا در مسابقات برون مرزی

حمید صالحی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا اظهار داشت: یک جامعه موفق و سالم، جامعه‌ای است که جوانان سرزنده و با نشاط اجتماعی داشته باشد و در این بین ورزش بزرگ‌ترین تأثیر را در یک جامعه سالم دارد.

وی با بیان اینکه قهرمانان ما ویترین ورزش ما هستند، افزود: شهرضا، شهرستانی سرزنده، پویا و با استعدادهای فراوان است و در اداره ورزش تلاش می‌کنیم بستر شکوفایی این استعداد را فراهم کنیم.

صالحی بیان کرد: در سال ۱۴۰۱ حدود ۳۱۱ مسابقه ورزشی در سطح شهرستان شهرضا برگزار شد و میزبانی ۲۶ مسابقه استانی و ۱۴ مسابقه کشوری را داشتیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا با اشاره به اعزام 33 ورزشکار به مسابقات برون مرزی و کسب ۳۱ مدال رنگارنگ گفت: در سال گذشته ۱۲۸ تیم به مسابقات کشوری و ۲۰۴ تیم به مسابقات استانی اعزام شدند و ورزشکاران توانستند ۲۰۰ مدال کشوری و ۴۹۴ مدال استانی کسب کنند.

وی با اشاره به برگزاری 21 همایش پیاده‌روی و ۴۰ همایش همگانی و فرهنگی عنوان کرد: ۱۱ جشنواره و ۹۰ کوهگشت و برپایی ۲۰ کارگاه دانش افزایی و دوره‌های مربیگری و داوری بخش‌های دیگری از فعالیت‌های اداره ورزش و جوانان شهرضا به کمک هیأت‌های ورزشی است.

صالحی با بیان اینکه ورزش شهرضا در استان اصفهان در جایگاه خوبی قرار دارد، ادامه داد: شهرضا یکی از شهرستان‌های قدرتمند در ورزش استان است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرضا با اشاره به اصلاح سیستم آبرسانی چمن ورزشگاه تختی شهرضا و سیستم روشنایی سالن شهید طحانی تصریح کرد: برای تکمیل خانه جوان و ورزشگاه قدس شهرضا اعتبارات خوبی از تملک دارایی اختصاص پیدا کرد و تلاش می‌کنیم پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم تا سرانه ورزشی شهرضا افزایش پیدا کند.

سید امیر جعفری فرماندار شهرضا در این مراسم با تقدیر از عملکرد ورزشکاران شهرستان شهرضا گفت: کمتر هفته‌ای در سال است که ورزشکاران شهرضا موفقیتی کسب نکرده باشند و هر هفته ورزشکاران شهرضا افتخارآفرینی می‌کنند.

وی افزود: ظرفیت‌های نهفته‌ای در نوجوانان این شهرستان وجود دارد که باید شکوفا شود و پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران برافراشته شود.

در این مراسم از ۳۵۳ نفر شامل ورزشکاران، روسا و نواب رئیس هیأت‌های ورزشی، داوران، مربیان، بازنشستگان و خبرنگاران ورزشی تجلیل به عمل آمد.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول