اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

هنوز مجوز استخدام مربی پرورشی صادر نشده است

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: هنوز مجوز استخدام مربی پرورشی صادر نشده است.

هنوز مجوز استخدام مربی پرورشی صادر نشده است

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت صدور مجوز جذب مربی پرورشی، اظهار کرد: مذاکرات فراتر از ۱۱ هزار مجوز است و تا حدود ۲۵ هزار نفر هم مطرح است.

وی ادامه داد: سازمان امور اداری و استخدامی در مراحل بررسی داده‌های ما هستند و به ما وعده کردند که بعد از اعلام نتایج دبیری و تکمیل ظرفیت آموزگاری، در آبان‌ اعلام می‌شود.

باقرزاده اضافه کرد: هنوز مجوز صادر نشده است و در حالت رفت و برگشت و تبادل اطلاعات هستیم تا این مجوز صادر شود.

وی با بیان اینکه در تمام مدارس سراسر کشور تلاش بر این است که کتابخانه‌های کلاسی ایجاد شود، گفت: طرح‌هایی در دستور کار است که بخشی از آن‌ها از سال گذشته شروع شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه این معاونت ۵ هزار کتابخانه کلاسی را تجهیز کرده است، اضافه کرد: اخیرا تفاهم‌نامه‌ای بین مؤسسه منادی تربیت از طرف ما، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و معاونت ابتدایی امضا شده است که طی آن ۲۰ هزار کتابخانه کلاسی ایجاد خواهد شد؛ کتاب‌ها توسط مؤسسه منادی تربیت تهیه و تأیید می‌شود و اکنون در حال تأمین اعتبار هستیم.

وی تصریح کرد: باید انگیزه و علاقه‌مندی مطالعه کتاب در بچه‌ها ایجاد شود و امسال خوشبختانه به مناسبت اربعین کتاب‌های خوبی تهیه شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول