اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

سردار معروفی: سپاه در خدمت‌رسانی نگاه سیاسی، قومی و مذهبی ندارد

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج با اشاره به اینکه خدمت بی‌منت به مردم افتخار ماست، گفت: مجموعه سپاه و بسیج در خدمت‌رسانی نگاه سیاسی، قومی و مذهبی ندارند بلکه جامعیت و خدمت به مردم مدنظر است.

سردار معروفی: سپاه در خدمت‌رسانی نگاه سیاسی، قومی و مذهبی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار حسین معروفی عصر امروز در آیین توزیع ۸۰۰ سری جهیزیه ویژه زوج‌های جوان نیازمند اظهار کرد: باید با نگاه کرامت و ولی‌نعمت به مردم ایران اسلامی نگاه کرد و به خاطر هوشمندی و بصیرتشان برای آنها جان داد.

وی با بیان اینکه مردم ما سه پروژه دشمن را خنثی کردند ادامه داد: پروژه اول دین‌زدایی و اهل بیت‌زدایی در محرم و عزاداری امام حسین(ع) بود اما حضور مردم در دفاع از دین و نه به برنامه دشمن فوق‌العاده بود.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه دومین پروژه دشمن در اربعین بود که دل‌های عاشق این نقشه را نیز خنثی کرد تصریح کرد: فقط از مرزهای ما ۴ میلیون نفر وارد کربلا شدند و اگر زیرساخت کشور عراق فراهم بود تعداد بیشتری در این گردهمایی شرکت می‌کردند.

وی تاکید کرد: پروژه سوم نیز مربوط به روز ۲۵ شهریور بود که ملت بزرگ ایران دست رد به سینه دشمن زد و مثل همیشه پای انقلاب خود ایستاد.

معروفی با بیان اینکه خدمت به مردم ایران بالاترین خدمت‌هاست گفت: جهاد به معنای عبور از خود است انسان باید از خود عبور کند تا بتواند جهاد کند، ضمن اینکه باید کرامت مردم را  حفظ کرد.

وی تاکید کرد: ما در سپاه و بسیج در حوزه خدمت‌دهی نگاه سیاسی، قومی و مذهبی نداریم بلکه جامعیت و خدمت به مردم مد نظر ماست و نگاه نمی‌کنیم مردم هر منطقه چه نگاه سیاسی یا دینی دارند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه تفسیر "زن، زندگی، آزادی" با این نگاه معنا می‌یابد که شهدا آن زا به ما آموختند گفت: خدمت بی‌منت به مردم افتخار ماست.

پایان پیام/۸۹۰۴۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول