اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

شورای ائتلاف: «طوفان الاقصی» صحنه‌های خفت‌باری از اشغالگران به نمایش گذاشت

درپی اجرای عملیات گسترده ضدصهیونیستی گروه‌های مقاومت فلسطینی با عنوان طوفان‌الاقصی، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای حمایت خود از رزمندگان مقاومت را اعلام کرد.

شورای ائتلاف: «طوفان الاقصی» صحنه‌های خفت‌باری از اشغالگران به نمایش گذاشت

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، درپی اجرای عملیات گسترده ضدصهیونیستی گروه‌های مقاومت فلسطینی با عنوان "طوفان‌الاقصی"، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای حمایت خود از رزمندگان مقاومت را اعلام کرد.

در این پیام آمده است:

عملیات گسترده زمینی، دریایی و هوایی نیروهای مقاومت فلسطینی علیه مراکز نظامی و شهرک های صهیونیست نشین که با عنوان " طوفان الاقصی" نامگذاری شده است، رژیم اشغالگر قدس و حامیانش را در شوک سهمگینی فروبرده است.

این عملیات که با شلیک ۵ هزار موشک، تصرف ۷ شهر و شهرک، به هلاکت رسیدن بیش از ۳۰۰ صهبونیست و اسارت صدها تن از غاصبان همراه بوده است، ضمن تحمیل شکست سهمگین اطلاعاتی به رژیم صهیونیستی، توانمندی حیرت انگیز نیروهای مقاومت فلسطینی را در طراحی و اجرای عملیات های پیچیده اطلاعاتی، الکترونیکی و نظامی به رخ جهانیان کشاند.

طوفان الاقصی که از روز شنبه در لانه های عنکبوتی غاصبان قدس شریف وزیدن گرفته است، صحنه های خفت باری را از شکست و اضمحلال اشغالگران به نمایش گذاشته که تا پیش از این فقط در فیلم های هالیوودی دیده شده است. آمار و ارقامی که از تلفات اسرائیلی ها مخابره می شود، نشان می دهد که طوفان مقاومت بزرگترین فتح ضدصهیونیستی طی ۸۰ سال گذشته بوده است. 

آشفتگی و سردرگمی مقامات تل آویو از شکسته شدن هیمنه پوشالین این رژیم، این باور را در میان ملت های عربی و مسلمان به وجود آورد که پیروزی های ارتش اسرائبل در جنگ های عربی-اسرائیلی بیش از آنکه نتیجه قدرت استثنایی اسرائیل باشد نتیجه خیانت، اراده های ضعیف و دلبستگی های دنیوی سران عربی بوده است.

نیروهای مقاومت که برای اولین بار از دفاع به حمله وارد شده اند این حقیفت را به رخ جهانیان کشاندند که فرزندان روح الله و سربازان حاج قاسم برای جراحی غده سرطانی صهیونیسم از پیکره جهان اسلام عزم و اراده ای پولادین را در دل هایشان پرورش داده اند و در این طوفان بنیان برافکن افسانه های موساد و گنبدآهنین و مرکاواها را به عبرت های تاریخ تبدیل خواهند کرد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ضمن تبریک این فتح خیبرگونه وآرزوی توفیقات و پیروزی های بزرگتر برای گروه های مقاومت ، بر دست و بازوی مجاهدان فلسطینی بوسه می زند و به آنان اطمینان می دهد که جمهوری اسلامی ایران فلسطین و فلسطینیان را تنها نخواهد گذاشت و تا فتح و آزادی قدس شریف لحظه ای آرام و قرار نخواهیم داشت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول