اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

حمایت علمای اهل سنت تایباد از قیام مردم فلسطین

علما، روحانیون و مردم اهل سنت تایباد با صدور بیانیه های جداگانه، حمایت خود را از مجاهدات نیروی های فلسطینی در سرزمین های اشغالی اعلام کردند.

حمایت علمای اهل سنت تایباد از قیام مردم فلسطین

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، علما، روحانیون و مردم اهل سنت شهرستان تایباد با صدور بیانیه های جداگانه، حمایت خود را از مجاهدات فلسطینیان در سرزمین های اشغالی اعلام و بر پشتیبانی ملل اسلامی و عدالتخواه از مردم مظلوم فلسطین در برابر رژیم اسرائیل تاکید کردند.

مولوی عبدالباری صالحی، مدیر حوزه علمیه مظهرالتوحید تایباد، در این بیانیه گفت: ملت آزاده و آزادیخواه فلسطین با استعانت از خداوند متعال حماسه ای دیگر در تاریخ ۷۰ سال مبارزه خود با رژیم غاصب اسرائیل، در جهان به نمایش گذاشت و با حمله ای همه جانبه و حساب شده هیمنه پوشالی رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل را از بین برد.

متاسفانه شورای امنیتی که باید از حقوق پایمال شده مردم مظلوم فلسطین دفاع نماید و اسرائیل غاصب را وادار به اجرای قطعنامه های صادره کند حمله و دفاع مشروع مردم فلسطین را محکوم می نماید. لذا ما جامعه مدرسین و طلاب حوزه علمیه مظهرالتوحید تایباد ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین و تبریک این دفاع مشروع به همه آزادیخواهان جهان، از همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان می خواهیم تا با حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محروم نمودن اسرائیل غاصب جلوی جنایت‌ها و کودک کشی های این رژیم اشغالگر را بگیرند. از رهبر معظم انقلاب و مسئولین دوراندیش نظام مقدس جمهوری اسلامی می خواهیم تا با حمایت قاطع از مردم مظلوم فلسطین، بزودی شاهد محو اسرائیل غاصب باشیم.

مولوی علیرضا یعقوبی، مدرس حوزه و خطیب اهل سنت، نیز اظهار کرد: پیروزی افتخار آفرین مجاهدین جان بر کف فلسطین بر رژیم غاصب اسرائیل در عملیات طوفان الأقصی، برگ زرینی است بر تاریخ معاصر مقاومت و مبارزه حرکت های جهادی فلسطین، که با توکل بر خداوند متعال و اتکا به پشتیبانی ملت های آزاده جهان و جبهه مقاومت اسلامی به دست آمده است. قدرت نمایی بی نظیر رزمندگان جهادی فلسطین و در پی آن زمین گیر شدن نیروهای نظامی رژیم غاصب صهیونیسم، برای جامعه بین الملل و کشورهایی که خواهان عادی سازی روابط خویش با این رژیم کودک کش هستند، حامل این پیام روشن است که به حول قوه الهی زوال اسرائیل از صفحه تاریخ جهان حتمی است.

همچنین در بیانیه مدیر و مدرسین حوزه علمیه دارالعلوم اسلامی ریزه تایباد آمده است: ملت آزاده و سرافراز فلسطین بار دیگر حماسه‌ آفریدند و با بهره‌مندی از نصرت الهی، مسیر و تاریخ منطقه و فلسطین را وارد مرحله سرنوشت‌ساز و جدیدی نمودند. پس از یک قرن جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها، این بار دست قدرتمند مقاومت فلسطین ضربات مرگباری را بر پیکره فرتوت صهیونیست‌ها وارد ساخت. حوزه علمیه دارالعلوم اسلامی ریزه، ضمن تبریک این پیروزی بزرگ و افتخارآفرین به محضر همه مسلمانان، بویژه ملت قهرمان فلسطین، از خداوند مزید یاری و نصرت رزمندگان فلسطین را مسئلت می‌نماید.

امام جماعت، هیئت امناء و نمازگزاران مسجد خواجه عبدالله انصاری ریزه تایباد هم ابراز کردند: عملیات طوفان الاقصی جوانان فلسطینی که در دفاع از قدس شریف و در جواب جنایات مستمر این رژیم کودک کش بود؛ نشان از تسریع و تسهیل سقوط رژیم غاصب صهیونیسم دارد. امروز، جوانان فلسطینی وارد نبرد شرافت شده‌اند و این طوفان از غزه آغاز و ان‌شاءالله نتیجه آن آزادی قدس شریف می‌باشد. امام جماعت، هیئت امناء و نمازگزاران مسجد خواجه عبدالله انصاری ریزه ضمن عرض تبریک این پیروزی و موفقیت راهبردی به ملت فلسطین و همه آزادی‌خواهان جهان اعلام می‌دارد رژیمی که در عرض چند دقیقه تعادل خود را از دست دهد با مقاومت و اتکا به پروردگار متعال به زودی زود از بین خواهد رفت. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول