اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

یادمان شهید گمنام در کوی خضر رونمایی شد

مراسم رونمایی از یادمان شهید گمنام ۲۰ ساله در پارک کوی خضر همدان برگزار شد.

یادمان شهید گمنام در کوی خضر رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، امشب مراسم رونمایی از یادمان شهید گمنام ۲۰ ساله در پارک کوی خضر با حضور سردار مهدی ظفری؛ مدیرکل بنیاد حفظ و نشر و ارزش‌های دفاع مقدس استان، مجید صفدریان؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، حمید بادامی نجات؛ رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و مالی شورای شهر، محمدرضا فیضی منش؛ مدیر شهرداری منطقه ۳ و جمعی از مسئولان استان و اهالی کوی خضر برگزار شد.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و مالی شورای شهر همدان در این مراسم اظهار کرد: هر محله کوی خضر چندین شهید دارد که جان خود را فدای این انقلاب و دفاع مقدس کرده‌اند که ما باید یاد این شهدا را همواره زنده نگه داریم.

حمید بادامی‌نجات با بیان اینکه این شهیدان فرزند تک تک جمع حاضر است گفت: این شهید گمنام ۲۰ ساله که در این محل آرمیده، جان خود را برای این انقلاب گذاشته برکت منطقه شده که چند وقت پیش با شکوه کم نظیری توسط اهالی در همدان تشییع شد که نشان می‌دهد این مردم چقدر وفادار به شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران هستند.

وی با بیان اینکه سال گذشته فضای امامزاده خضر نیاز به کارعمرانی داشت بیان کرد: شهرداری منطقه ۳ در راستای فعالیت‌های عمرانی این فضا را آماده کرده که قدردان هستیم.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و مالی شورای شهر همدان بیان کرد: ساخت این یادمان که نمای یک پرچم است در کنار شهید گمنام قرار گرفته و در مدت بسیار کوتاهی، کمتر از ۲۰ روز توسط شهرداری منطقه ۳ تصویب و اجرا شد.

برپایی نمایشگاه "سنگر خوب و قشنگی داشتیم" در میدان عاشورا

مدیر شهرداری منطقه سه همدان نیز با اشاره به تدفین و تشییع پیکر این شهید گمنام در دی ماه سال گذشته بیان کرد: امسال با توجه به کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان و با پیشنهاد هیأت امنای آستان مقدس امامزاده خضر این یادمان توسط شهرداری منطقه ۳ اجرا شد.

محمدرضا فیضی‌منش با بیان اینکه این نمادهای شهری باید به گونه‌ای‌ کار شوند که با هنر و جذابیت به بهترین شکل پیام را به مخاطبان و مردم انتقال دهند افزود: منطقه خضر اهتمام بالایی به موضوعات فرهنگی دارد.

وی با بیان اینکه ۱۷ میلیارد تومان بدهی داشتیم که ۶ میلیارد تومان آن تا به امروز تسویه شده و ۱۰ میلیارد تومان هم روز یکشنبه هفته آینده تسویه خواهد شد اظهار کرد: هر چه برای این شهدا کار کنیم گره‌ای از مشکلات ما باز خواهد شد.

مدیر شهرداری منطقه سه همدان در ادامه با اشاره به برپایی نمایشگاه "سنگر خوب و قشنگی داشتیم" در میدان عاشورا بیان کرد: این نمایشگاه در راستای فضاسازی شهری همزمان با کنگره ۸ هزار شهید دایر شده و در آن پنج غرفه برپا شده است.

وی خاطرنشان کرد: ارتش، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، جمعیت هلال احمر و یگان‌های نظامی و انتظامی تجهیزات و امکانات خود را در اختیار این فضا گذاشته‌اند.

پایان پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول