اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ضرورت ایجاد استاندارد و زنجیره ارزش برای همه کالاها

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه باید برای هر کالا استانداردسازی و زنجیره ارزش ایجاد شود، گفت: ۲ محصول ماهی و بادام استان در زنجیره ارزش قرار گرفته که ثمرات خوبی از جمله اشتغال را به همراه داشته است.

ضرورت ایجاد استاندارد و زنجیره ارزش برای همه کالاها

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری گفت: استاندارد ضرورتی جدایی‌ناپذیر در زندگی جوامع بشری است و امروزه شیوه‌ علمی استاندارد جایگزین شیوه سنتی آن شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی استاندارد، بیان داشت: با توجه به اهمیت استاندارد، باید فرهنگ‌سازی در محل کار، خانواده و ... انجام شود.

وی رعایت استاندارد برای مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان را ضروری دانست و ادامه داد: رعایت استاندارد برای تولیدکنندگان اعتمادسازی و برای مصرف‌کنندگان اطمینان‌بخش است.

حیدری با اشاره به اینکه باید برای هر کالا استانداردسازی و زنجیره ارزش ایجاد شود، تصریح کرد: ۲ محصول ماهی و بادام استان در زنجیره ارزش قرار گرفته که ثمرات خوبی از جمله اشتغال را به همراه داشته است.

وی اظهار داشت: زنجیره راهبردی ارزش می‌تواند باعث افزایش ناخالصی‌ها و صادرات غیرنفتی شود.

حیدری گفت: آمار بیکاری در استان هشت پله صعود داشته که این صعود به کمک مردم و مسؤولان انجام شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مُهر استاندارد یک برند است که در صدور مجوز، تولید کالا و ارائه خدمات باید به این مورد توجه شود.

وی افزود: باید وظایف جدیدی به ساختار سازمان استاندارد اضافه شود و آزمایشگاه‌ها برای رسیدن به اهداف و راهبردهای استاندارد تجهیز و به روزرسانی شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول