اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

آقاتهرانی: جبهه پایداری به دنبال رونق بخشیدن بیشتر و بهتر به انتخابات است

دبیرکل جبهه پایداری گفت: ما در جبهه پایداری به دنبال رونق بخشیدن بیشتر و بهتر به انتخابات هستیم، و به همین دلیل برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده، تا افراد در شرایط مختلف به درستی انجام وظیفه کنند.

آقاتهرانی: جبهه پایداری به دنبال رونق بخشیدن بیشتر و بهتر به انتخابات است

گروه سیاسی خبرگزاری فارس: اگرچه تا انتخابات چندماهی زمان باقی است اما مدتی می شود که احزاب و گروه های سیاسی تقریبا در حال برنامه ریزی برای انتخابات هستند و فعالیت خود را برای حضور موثر در انتخابات را از هم اکنون شروع کرده اند و خود را برای پیروزی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال آینده برگزار می شود، آماده می‌کنند.

یکی از احزاب و گروه هایی که فعالیت های خود را برای انتخابات آغاز کرده جبهه پایداری است، مرتضی آقا تهرانی از اعضای اصلی این حزب درباره کم و کیف فعالیت‌های انتخاباتی جبهه پایداری می‌گوید: ما هر هفته جلسه داریم و دوستان شورای مرکزی نشست دارند و جریانات روز را دنبال می کنیم. ارتباط‌ جبهه با شهرستان‌ها و در حوزه های انتخاباتی برقرار است و  در شهرستان‌ها گروه‌های مرکزی و استان‌ها نیز فعال هستند. جبهه در استان‌ها و شهرستان‌ها در انتخابات ورود می‌کنند و همین طور با تشکل‌ها و افراد واجد شرایط نیز همراهی دارند.

آقا تهرانی در ادامه عنوان می‌کند: ما در جبهه پایداری به دنبال رونق بخشیدن بیشتر و بهتر به انتخابات هستیم، تا که مشارکت و حضور حداکثری مردم را در انتخابات داشته باشیم و به همین دلیل در جبهه پایداری برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده، تا افراد در شرایط مختلف به درستی انجام وظیفه کنند. به لطف الهی ما همیشه پای کار فعالیت‌ها ایستاده‌ و بر موازین پایدار خواهیم ماند.

پیش از این نیز صادق محصولی دبیرکل جبهه پایداری در در نشست سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی، طی سخنانی می‌گوید: جبهه پایداری انقلاب اسلامی در تمام انتخابات‌ها یک راهبرد و اصول مشخصی دارد و آن را در دستور کار خود قرار می‌دهد و در گذشته به‌صورت مبسوط به این اصول و خطوط قرمز پرداخته شده است و راهبرد در یک کلمه انتخاب اصلح است نه اینکه صرفاً به‌دنبال کسی برویم که رأی‌آوری بیشتری داشته باشد، اما نمره او پایین باشد و این را هم مجدداً تأکید می‌کنم که آن کسی را که اصلح است، باید متقاعد کنیم به صحنه بیاید.

محصولی در پایان سخنانش در جمع دانشجویان گام‌های اساسی برای رسیدن به یک لیست مشترک را توضیح داده و می‌گوید: در گام اول نیرو‌های انقلابی همدیگر را تخریب نکنند، در گام دوم شاخص‌های لازم برای پیشنهاد و اولویت نامزد‌ها به‌طور دقیق بررسی و مشخص شود و ملاک‌ها و اصول کاملاً شفاف و واضح تبیین گردد، در گام سوم مبتنی بر شاخص‌های ذکرشده باید مشترکات لیست‌ها را شناسایی کرد و در گام چهارم در صورت امکان توافق، لیست نهایی به‌صورت یک لیست واحد و مشترک بین جریان‌ها و نیرو‌های انقلابی ارائه شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول