اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

برترین و قدیمی‌ترین مدرسه کسب و کار در ایران کجاست؟

قبل از آن که به جواب این سوال بپردازیم، بهتر است از خود بپرسیم که آیا دانستن این موضوع اهمیت دارد؟

برترین و قدیمی‌ترین مدرسه کسب و کار در ایران کجاست؟

قطعا بله؛ زیرا که قدیمی‌ترین‌ها معمولا سال‌ها آزمون و خطا را از سر گذرانده‌اند و تجربه‌ای ارزشمند اندوخته‌اند. قدیمی‌ترین مدرسه کسب و کار در ایران، آموزش عالی علوم و فنون تهران یا همان تهران بیزینس اسکول است که با معتبرترین مدرک دوره‌های MBA و DBA در بین سایر مدارس کسب و کار در ایران، به‌روزترین سرفصل‌ها را با کیس متدهای آموزشی مدرسه کسب و کار هاروارد ارائه می‌دهد. به همین دلیل معادل‌سازی دروس گذرانده شده در این مرکز با دانشگاه‌های بین‌المللی امکان‌پذیر است.

تاریخچه قدیمی‌ترین مدرسه کسب و کار در ایران یا همان آموزش عالی علوم و فنون  تهران

با توجه به غنی بودن کشور ایران از نظر منابع مادی و همچنین بهره مندی از متخصصان حوزه فنی مهندسی  و ... تنها مشکل پیشروی توسعه اقتصادی در ایران به نظر میرسید که بایستی حوزه دانش مدیریت و کسب و کار به عنوان زیرساخت صنعت در کشور تقویت شود در همین راستا ۱۵ سال بعد از انقلاب ۵۷در سال ۱۳۷۴ اولین   بیزینس اسکول Business School، با نام  علوم و فنون تهران واقع در پارک‌وی، فعالیت خود را با تائیدیه وزارت علوم و تحقیقات و فناوری و با کمک و همراهی بزرگان و پیشکسوتان این رشته علمی در ایران آغاز کرد.

معرفی Tehran Business School

این مرکز به عنوان برترین و معتبرترین بیزینس اسکول ایران، اولین برگزارکننده دوره‌های MBA، DBA  بازاریابی استراتژی و .... زیرنظر وزارت علوم تحقیقات فناوری شناخته می شود. از آنجاییکه آموزش عالی علوم و فنون تهران با هدف رشد و توسعه مهارت‌های حرفه‌ای در حوزه‌های گوناگون مدیریت، تاسیس گردیده است بنیان‌گذار و اولین مجری دوره‌های مدیریت کسب و کار (MBA وDBA) در ایران با متدهای استاندارد آموزشی پیشرفته و کاملا کاربردی، بر اساس آخرین سرفصل‌های روز دنیاست. بهره‌مندی از تیم حرفه‌ای اساتید نخبه و محتوای آموزشی منحصر به‌فرد، موجب شده تا آموزش عالی علوم و فنون تهران در فهرست برترین دانشگاه‌ها و مدارس بازرگانی جهان راه یابد.

آموزش عالی علوم و فنون تهران به عنوان برترین مدرسه کسب و کار، برگزارکننده دوره‌های جامع بازاریابی، استراتژیک، فروش، دیجیتال مارکتینگ، توسعه فردی، مالی و سرمایه و سایر دوره‌های مفید برای صاحبان کسب و کار، دانشگاهیان و سایر علاقمندان به مهارت‌آموزی بر مبنای علم است. 

ویژگی‌های اولین مدرسه کسب و کار ایران

مدرک TBS و یا آموزش عالی علوم و فنون تهران توسط بزرگترین مرکز اعتبارسنجی مدارک تحصیلی کانادا (WES) مورد تایید است و دانش آموختگان با ارائه مدرک این مرکز به راحتی می توانند برای مهاجرت کاری و تحصیلی اقدام نمایند.

دانش آموختگان این مرکز بعد از اتمام دوره MBA می‌توانند با تاییدیه این آموزش عالی علوم و فنون تهران به تحصیل خود در کشورهای پیشرفته و صنعتی جهان همچون آلمان، کانادا و ... ادامه دهند و مدرک رسمی فوق لیسانس کشور مقصد را از دانشگاه همان کشور دریافت نمایند.

همچنین این مرکز با گزینش دانش‌پذیران و انجام مصاحبه ورودی، سطح علمی کلاس‌ها را بر اساس رزومه کاری و تحصیلی افراد، مورد بررسی قرار می‌دهد که همین نکته باعث تمایز تهران بیزینس اسکول با سایر مدارس کسب و کار ایران است.

افتخارات و جوایز معتبرترین مدرسه کسب و کار در ایران

این مرکز معتبر، موسسه نمونه کشور در ۱۰سال اخیر و برگزیده کارآفرینان می‌باشد. حضور مدیران بلندپایه و افراد و چهره‌های شاخص در حوزه کسب و کار، در کلاس‌های این مرکز، شرایط رشد را برای افراد مستعد تسهیل کرده و امکان ارتباط و شبکه سازی با فعالین حوزه هر فرد را فراهم نموده است.

همچنین Tehran Business School در سال 2021 موفق شد در فهرست 10 Business School برتر کسب و کار خاورمیانه قرار گیرد.

نتیجه گیری

بدین ترتیب دیدیم که قدیمی ترین و معتبرترین مدرسه کسب و کار در ایران، کدام است، از چه ویژگی هایی برخوردار است و چه مسیری را تا به امروز طی کرده است. اعتبار و تجربه مدارس کسب و کار بی شک در نحوه ارائه دادن دوره های مدیریتی، کیفیت و به‌روز بودن دانشی که به دانش ‌پذیران انتقال می دهند، موثر خواهد بود.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول