اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

پویش استانی «طوفان الاقصای بچه‌های مسجد» در کرمانشاه برگزار می‌شود

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه گفت: پویش استانی «طوفان الاقصای بچه‌های مسجد» را با ثبت‌نام نمادین از داوطلبان جهاد علیه صهیونیزم جهانی در «جبهه جنگ نرم و تبیین مبارزه علیه اسرائیل» برگزار می‌شود.

پویش استانی «طوفان الاقصای بچه‌های مسجد» در کرمانشاه برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام جواد جلالی، سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، همزمان با دلاورمردی‌های گردان‌های نظامی قسام در «طوفان الاقصی» با الهام گرفتن از این حرکت حماسی و باشکوه که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان «زلزله ویرانگر» یاد کردند؛ با تأکید بر اهمیت جهت‌دهی به احساسات و هیجانات مردمی و تقویت روحیه حماسی علیه رژیم کودک‌کش اسرائیل، پویش استانی«طوفان الاقصای بچه‌های مسجد» را با ثبت‌نام نمادین از داوطلبان جهاد علیه صهیونیزم جهانی در «جبهه جنگ نرم و تبیین مبارزه علیه اسرائیل» برگزار می‌کند.

وی؛ تبیین جنایات رژیم غاصب اسرائیل علیه ملت مظلوم فلسطین، اعلام انزجار و حمایت پرشور مردمی از مقاومت ملت مظلوم فلسطین و عملیات طوفان الاقصی، جریان‌سازی ابعاد عملیات شکوهمند جبهه مقاومت اسلامی فلسطین، تبیین ضرورت‌ها و روش های جنگ نرم با صهیونیزم جهانی و قدرت رسانه‌ای استکبار، استفاده از تمام ابزارهای(زبان قلم در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی با استفاده از ابزار هنر و توانمندی‌های چند رسانه‌ای در جنگ نرم و رسانه‌ای علیه صهیونیزم جهانی و اسرائیل) را در قالب اهداف این طرح عنوان کرد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه در خصوص نحوه مشارکت در طرح مذکور، گفت: شرکت کنندگان با امضای طومار مردمی «طوفان الاقصای بچه های مسجد» در حمایت از دلاورمردان حماس و گروه‌های مقاومت، تهیه و تولید کلیپ و فیلم از شور و هیجان حماسی مردم و جوانان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، برپایی موکب با اجرای برنامه‌های فرهنگی، نقاشی کودکان، پخش نماهنگ‌های حماسی با موضوع قدس، غزه و حمایت از مردم مظلوم فلسطین می‌توانند در این پویش شرکت کنند.

 اجرای سرود با موضوع قدس و فلسطین توسط گروه های سرود بچه‌های مسجد، به آتش کشیدن پرچم رژیم جعلی و غاصب اسرائیل و اعلام حمایت کودکان از کودکان غزه، انتشار گسترده عکس‌های سلفی با پرچم ایران و فلسطین در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، بارگذاری اخبار و محتوای چند رسانه‌ای(کلیپ، عکس نوشته، پادکست و...) در بستر زیست بوم بچه‌های مسجد، انتشار عکس، عکس نوشته، پوستر، کلیپ و... در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با محوریت پویش، تبیین جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل و فرمایشات مقام عظمای ولایت در خصوص نابودی لانه عنکبوت در سطح گسترده با درج هشتک«طوفان الاقصای بچه های مسجد» در قالب های «فیلم، عکس، کاریکاتور، پادکست، موشن گرافی و اینفو گرافی و...) از دیگر بخش‌های اجرایی این طرح است که جلالی به آن اشاره کرد.

وی مخاطبان پویش را اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد،اهل مسجد(بسیج، هیأت‌های مذهبی، گروه‌های جهادی و...)، اهل محل (عموم مردم از اهالی محله، کسبه و...) معرفی کرد.

جلالی در رابطه با شرایط آثار، اضافه کرد: تصاویر افقی با حجم ۵۰۰*۷۰۰ پیکسل، فایل ویدیوئی به مدت ۲ دقیقه به صورت افقی از اجرای پویش، تهیه بسته خبری تصویری یا صوتی با کیفیت، تهیه فیلم با گوشی و به صورت افقی (نیازی به فیلمبرداری با دوربین‌های حرفه‌ای نیست)  است و  فیلم‌ها باید به صورت خام و بدون ویرایش یا افزودن جلوه‌های ویژه(افکت‌گذاری) باشد.

وی در پایان، اضافه کرد: آثار به ادمین پایگاه قرآنی کانون مساجد کرمانشاه از طریق پیام رسان‌های ایتا و روبیکا به نشانی https://eitaa.com/paygahe_qurany و https://rubika.ir/paygahe_qurany ارسال شود.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول