اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دفتر کانون بسیج رسانه شهرستان شاهرود افتتاح شد

دفتر کانون بسیج رسانه شهرستان شاهرود با حضور مسؤولان افتتاح شد.

دفتر کانون بسیج رسانه شهرستان شاهرود افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، دفتر کانون بسیج رسانه شهرستان شاهرود صبح امروز با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی به‌صورت رسمی افتتاح شد.

در این مراسم که معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود، رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، رئیس حوزه هنری شهرستان، معاون شهردار شاهرود و خبرنگاران و روزنامه‌نگاران حضور داشتند، دفتر کانون بسیج رسانه شهرستان شاهرود رسماً افتتاح و علی عامری به‌عنوان مسؤول آن معرفی شد.

ابوطالب جلالی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در این آیین با تأکید بر لزوم جهاد تبیین، اظهار کرد: همه کسانی که تریبون دارند، باید در جهت حمایت از ارزش‌ها و باید و نبایدهای نظام حرکت، روشنگری و تبیین کنند و رسانه‌ها نقش مهمی را در این زمینه ایفا خواهند کرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های خوب شهرستان شاهرود، گفت: همه در این شهرستان برای خدمت‌رسانی تلاش می‌کنند و رسانه‌ها نقش اثرگذاری دارند و باید تلاش کرد روایت نخست توسط رسانه‌ها با واقعیت انجام شود.

محمود احمدی، رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان نیز با اشاره به افتتاح سه کانون بسیج رسانه در استان در شهرستان‌های شاهرود، دامغان و گرمسار بر اهمیت نقش رسانه‌ها در جامعه تأکید کرد.

عبدالله یونسیان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود نیز در این مراسم از زحمات خبرنگاران تقدیر کرد و گفت: امیدواریم با افتتاح رسمی کانون بسیج رسانه شهرستان شاهرود در زمینه خدمت‌رسانی به مردم و رفع مشکلات و مطالبه‌گری بهتر تلاش شود.

بسیج رسانه شهرستان شاهرود از سال ۱۳۹۶ به‌صورت غیررسمی در شهرستان شاهرود فعالیت داشته که با تشکیل گروه جهادی و صندوق قرض‌الحسنه و هیأت اندیشه‌ورز فعالیت‌هایی را ارائه کرده است.

پایان پیام/۷۴۰۳۶/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول