اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

افتتاح مرکز تعمیر و بازیابی ارابه فرود هواپیما در نیروی هوایی ارتش

مرکز تعمیر و بازیابی ارابه فرود هواپیما در فرماندهی آماد و پشتیبانی هوایی نیروی هوایی ارتش افتتاح شد.

افتتاح مرکز تعمیر و بازیابی ارابه فرود هواپیما در نیروی هوایی ارتش

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، مرکز تعمیر و بازیابی ارابه فرود هواپیما با حضور امیر خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش در فرماندهی آماد و پشتیبانی هوایی ستاد این نیرو افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان این یگان ضمن تقدیر از تلاش و پشتکار متخصصان و مسئولان فرماندهی آماد و پشتیبانی نهاجا در ساخت و تجهیز این مجموعه، گفت: پروژه مرکز تعمیر و بازیابی ارابه فرود هواپیما با همت کارکنان و متخصصان جوان نیروی هوایی و با بهره گیری از تجربه پیشکسوتان نهاجا میسر شده است.

وی افزود: سیستم ارابه فرود هواپیما یکی از پیچیده‌ترین و حساس‌ترین سیستم‌های هواپیما های نظامی و غیر نظامی است که علاوه بر اینکه باید بتواند فشار وارده را تحمل کند، باید از سیستم زمان‌بندی دقیقی نیز برخوردار باشد.

امیر واحدی در پایان خاطرنشان کرد: امروز جوانان انقلابی و متخصص نیروی هوایی با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و مدد گرفتن از تجربه پیشکسوتان، در شرایط تحریمی کشور خواستند و توانستند به این مهم دست پیدا کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول