اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

خطیبی: صدای رسوایی ادعای حقوق بشر غربی بیش از صدای موشک‌ها شنیده می‌شود

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم صدای رسوایی ادعای حقوق بشر غربی را بیشتر از صدای موشک‌های رژیم صهیونیست عنوان کرد.

خطیبی: صدای رسوایی ادعای حقوق بشر غربی بیش از صدای موشک‌ها شنیده می‌شود

علی خطیبی معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس درباره جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، گفت: هر موشکی که اسرائیل به مردم می‌زند، پیش از اینکه خرابی و ویرانی به بار بیاورد، رسوایی ادعای حقوق بشر اروپا و غرب را اعلام می‌کند به طوریکه صدای رسوایی ادعای حقوق بشر غربی بیش از صدای موشک‌ها شنیده می‌شود و اگر در جامعه دانشگاهی ایرانی مسلمان و چه مستقل سراسر دنیا اتحادیه‌هایی شکل بگیرد که نسبت جریان روشن‌فکری و جریان علمی را با این فعالیت‌های ددمنشانه رژیم صهیونیستی مشخص کند، ضروری‌ترین کار است.

* ما از دانشگاهیان توقع داریم تا امروز این رسوایی حقوق بشر غربی را به مردم خودمان و مردم دنیا اعلام کنند

خطیبی ادامه داد: حمایت از مردم غزه نباید فقط در عرصه رسانه و فضای مجاری صورت بگیرد بلکه باید شاهد حرکات آزادی‌خواهانه و مستقلانه در دانشگاه‌ها باشیم و به صورت تمام و کمال حمایت کنیم.

معاون وزیر علوم عنوان کرد: ما از دانشگاهیان توقع داریم تا امروز این رسوایی حقوق بشر غربی را به مردم خودمان و مردم دنیا اعلام کنند چرا که این کار ویژه دانشگاهی است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول