اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

انزجار خوزستانی‌ها از کودک‌کشی در غزه

اجتماع گسترده مردم خوزستان در محکومیت هلوکاست واقعی قرن و کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان فلسطینی در نقاط مختلف این استان برگزار شد.

انزجار خوزستانی‌ها از کودک‌کشی در غزه

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، با حضور اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان تجمع گسترده اهالی ولایتمدار و شهیدپرور خوزستان در محکومیت هلوکاست واقعی قرن و کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان فلسطینی در نقاط مختلف این استان برگزار شد.

مردم استان خوزستان دیار سردار شهید بهنام محمدی‌راد، سردار شهید کرم سیاهپور و سردار شهید رضا شهنی‌فیض با حضور در تجمعات گوناگون جنایات انجام شده در کشار بی‌رحمانه زنان و کودکان فلسطینی در بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کردند.

تجمعات همبستگی و همدلی با مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه و حمایت از مردم مظلوم فلسطین در نقاط مختلف استان خوزستان دیار سردار سرلشکر شهید علی هاشمی، سردار شهید مهدی نریمی، سردار شهید حسن بهمنی و سردار شهید محمود نویدی برگزار شد که حاضران در این اجتماعات انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.

در اهواز هم همشهریان سردار شهید علی لویمی، شهید محمد عذاری، شهید علی کمایی، شهید سید حسن سواری، شهید رضا شعیبی، شهید میلاد جهانگیری‌نژاد، شهید اسماعیل شفیعی‌نژاد و شهید سینا آقاجری در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت بمباران بیمارستان المعمدانی غزه اجتماعاتی برگزار شد.

 

در این آیین‌ها مردم همیشه در صحنه شهر اهواز دیار سردار شهید شکرخدا بهمنی و سردار شهید مصدق طاهری همبستگی و همدلی با مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه و حمایت از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند و شعارهایی را بر علیه رژیم صهیونیستی و حامیانش به‌ویژه آمریکای جنایتکار سر دادند.

راهپیمایی بندر امامی‌ها علیه رژیم کودک‌کش

تجمع و توسل خودجوش خانواده‌های اهوازی به همراه کودکان و نوجوانان در اعتراض به نسل کشی بی‌رحمانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه مظلوم و قهرمان و بمباران بیمارستان المعمدانی غزه در خیابان فلسطین شهر اهواز دیار شهید بهزاد جلیلی، شهید خالد ماموسیان، شهید بیژن ماسوریان، شهید مهرداد مکوندی و شهید اردشیر زارعی برگزار شد.

همچنین حرکت خودجوش مردمی شهر بندر امام خمینی(ره) در محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در غزه و فلسطین و کشتار کودکان و زنان بی‌دفاع در بیمارستان المعمدانی غزه با حضور اقشار مختلف مردم در این شهر برگزار شد.

 

این حرکت مردمی از مقابل مسجد حضرت قائم(عج) بندر امام خمینی(ره) آغاز شد و تا بانک صادرات منطقه بلوکیا این شهر ادامه داشت که خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان در آن حضور یافتند.

اجتماع مردمی حمایت از مظلومین غزه، یادبود شهدای بیمارستان المعمدانی غزه و محکومیت جنایات بی‌سابقه اسرائیل با حضور اقشار مختلف مردم، جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران در مسجد محمدی اندیمشک دیار شهید مجتبی بابایی‌زاده و شهید مدافع حرم محمد کیهانی برگزار شد که همشهریان شهید کرم‌الله سراجی، شهید رحیم شیخ آزادی و شهید احمد موچانی در آن حضور داشتند.

 

 

تجمع مردمی و خودجوش آبادانی‌ها در محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در کشور فلسطین و بمباران بیمارستان المعمدانی شهر غزه با حضور اقشار مختلف مردم در میدان انقلاب آبادان دیار  شهید کاظم سعیدی‌نیا، شهید قاسم درآهکی، شهید حامد هلالی، سرباز شهید عبدالرضا حمودی، شهید سید رضا ثابتی، شهید یونس بحر، شهید علی صالحی مجد برگزار شد.

فریاد مرگ بر اسراییل در دزفول

اجتماع مردمی و خودجوش دزفولی‌ها نیز در محکومیت جنایات صهیونیست‌ها با عنوان از شهر مقاومت تا جبهه مقاومت در دیار شهید محمود شهیان‌زاده(صدیقی‌راد)، شهید حسین کریمی‌یگانه، شهید بهمن رضایی‌نیا، شهید علی سعد، شهید عارف کایدخورده، جانباز شهید امین منوچهری‌پور، شهید حسین ولایتی‌فر، شهید سعید زارع و شهید علیرضا باغبان‌زادهبرگزار شد که اهالی پایتخت مقاومت ایران در این برنامه شرکت کردند.

تجمع مردمی دزفولی‌ها در مقابل حرم مطهر حضرت سبزقبا(ع) برگزار شد که جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان استان خوزستان در آن حضور داشتند.

مردم شهرستان دزفول در حمایت از مردم مظلوم فلسطین که در مقابل آستان متبرک سبزقبا(ع) تجمع کرده بودند و با سر دادن شعارهایی همچون سکوت هر مسلمان خیانت از است به قرآن، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

 

 

مردم ماهشهر نیز علیه جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل و در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین اجتماع کردند، اهالی دیار سردار شهید محمود رئیس‌قنواتی با شرکت در این تجمع با محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در به خاک و خون کشیدن در بمباران بیمارستان المعمدانی شعار مرگ بر اسراییل سر دادند.

تجمع اعتراضی مردم شهرستان ایذه دیار سردار شهید اسماعیل لجم‌اورک، سرباز شهید ابوالقاسم احمدی‌بلوطکی، شهید سید ایمان موسوی، شهید ابراهیم عزیزی، دانش‌آموز شهید نبی‌الله عالی‌محمودی برآفتابی، جانباز شهید نوذر شاه‌ولی کوه‌شوری، شهید سجاد رشیدی‌اوندی، سرباز شهید ابوذر قریشوندی و شهید علی لندی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی نیز امروز چهارشنبه 26 مهر ماه همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع این شهر تاریخی برگزار می‌شود.

اجتماع ضد صهیونیستی در حرم دانیال نبی

تجمع بزرگ مردم شادگان و همشهریان سرباز شهید حمید بغلانی، شهید محمد سالمی، سرباز شهید سلیم شاوردی، شهید عبدالحسین مجدمی‌مقدم و شهید امر به معروف و نهی از منکر محمدعلی کاظمی در محکومیت جنایات صهیونیست‌ها در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه نیز در گلزار شهدای گمنام در پارک شقایق این شهر برگزار شد که اقشار مختلف مردم در آن شرکت کردند.

تجمع محکومیت جنایات صهیونسیت‌ها در غزه و هولوکاست واقعی قرن نیز با حضور اقشار مختلف مردم بهبهان دیار شهید شعبان گلکار، شهید سید خلیل هاشمی‌فر و شهید یونس پورجلو در میدان بسیج این شهر شد.

 

در رامهرمز هم همشهریان سرباز شهید عباس نجاتی، شهید علی‌حسین راشخوار، نخبه شهید امید حسینی، شهید نوید حقیقت‌شناس و شهید ضرغام پرست با حضور در یادمان شهدای گمنام این شهر واقع در میدان الغدیر، روبه‌روی مصلای اباصالح المهدی(عج) جنایات صهویونیست‌ها را محکوم کردند.

مردم ولایتمدار و انقلابی شوش دانیال دیار شهید علی بریهی و شهید مدافع حرم احمد حیاری نیز از میدان هفتم تیر این شهر بر علیه رژیم کودک‌کش صهیونیست و بمباران بیمارستان المعمدانی غزه راهپیمایی کردند و شعار مرگ بر اسراییل سردادند.

راهپیمایی مردم شوش دانیال بر علیه جنایات صهیونیست‌ها در کشور فلسطین اشغالی تا حرم حضرت دانیال نبی(ع) ادامه داشت که اقشار مختلف مردم و جوانان خوزستانی در این برنامه حضور داشتند و به حمایت از فلسطینی‌ها پرداختند.

همبستگی بختیاری‌ها با مردم فلسطین

تجمع مردم ولایتمدار شهرستان باوی دیار سردار شهید علی حمیدی‌اصل، شهید سعید مروانی، شهید عبدالله کریم‌زاده، شهید ناصر عماری‌پور، شهید حسن کارونی و شهید بشیر حمیدی نیز در حمایت از مردم مظلوم فلسطین با حضور اقشار مختلف مردم در شهر ملاثانی برگزار شد.

در پی حملات رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه و شهادت تعدادی از مردم مظلوم فلسطین اهالی کوی ابوذر غفاری شوش دانیال دیار سردار شهید محمد زهرابی با اجتماع و سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار و نفرت خود را از رژیم کودک‌کش صهیونیستی اعلام کردند.

مردم صیدون دیار سردار شهید هدایت‌الله خسروی، سردار شهید محمدرضا علیخانی، شهید کرم خدارحمی، شهید علیرضا یزدان‌پناه، شهید احمد داورپنا، شهید اسکندر جاویدان، شهید عزت‌الله پات، شهید مصطفی رفیع‌زاده و شهید محمد قنبری نیز با تجمع در مسجد صاحب الزمان(عج) این شهر جنایات صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

 

در گتوند دیار سردار شهید حسین منجزی، شهید روزعلی اسدی، شهید علیرضا مقامی، شهید حمید شاهمرادی، شهید فرزاد سمالی، شهید غلامحسین قاسمی، شهید مصطفی جزایری و شهید مدافع حرم محمد تاج‌بخش نیز اجتماع ضد صهیونیستی برگزار شد.

زنان و مردان بختیاری شهر مسجدسلیمان و همشهریان شهید جاویدالاثر شنبه تاوسه، شهید جاویدالاثر ابراهیم قندعلی‌مرغان، شهید محسن بختیاری‌خواه، شهید سعید کریمی، شهید مهران زرافشان، شهید شاپور عباسی و شهید مدافع امنیت غلامرضا بامدی نیز همبستگی خود با مردم مظلوم فلسطین را اعلام کردند.

پایان پیام/72075/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول