اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

کارشناس قرقیز: رژیم صهیونیستی از تمام خطوط قرمز عبور کرده است

کارشناس قرقیز، حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان «الاهلی» غزه را محکوم کرد و گفت: حمله وحشیانه اسرائیل به بیمارستان یک جنایت بی سابقه علیه بشریت است.

کارشناس قرقیز: رژیم صهیونیستی از تمام خطوط قرمز عبور کرده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در بیشکک، «قادر ملک‌اف» مدیر مرکز مستقل تحلیلی دین، حقوق و سیاست و معاون سابق مفتی قرقیزستان حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان«الاهلی» در فلسطین را محکوم کرد و گفت: حمله وحشیانه اسرائیل به بیمارستان یک جنایت بی سابقه علیه بشریت است. رژیم صهیونیستی از تمام خطوط قرمز عبور کرده است. 

وی افزود: اکنون کل جامعه جهانی از حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستانی در نوار غزه در شامگاه 17 اکتبر که در آن بیش از 800 نفر جان خود را از دست دادند، شوکه شده است. بیشتر آنها  زنان و کودکان بی گناه هستند. در همه کشورها مردم خشم و محکومیت خود را ابراز کردند. من این را یک جنایت علیه بشریت می‌دانم. 

ملک‌اف ادامه داد: دادگاه بین‌المللی باید ارتش و دولت صهیونیستی را به عنوان جنایتکاران جنگی محاکمه کند. جهت گیری عمدی حملات به اهداف غیرنظامی، با علم به اینکه این امر منجر به شهادت کودکان و زنان فلسطینی می‌شود، چهره واقعی رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهد. نقض قوانین بشردوستانه و جنایات علیه بشریت توسط این رژیم سال‌هاست ادامه دارد. محاصره کامل غزه جایی که بیش از 2 میلیون فلسطینی از تمام منابع حیاتی، آب، برق، سوخت محروم شده‌اند، جنایتی دیگر است.

به گقنه این کارشناس قرقیز، رژیم صهیونیستی هیچ پاسخی به سازمان ملل نمی‌دهد و نسل‌کشی مردم غزه را در دستور کار دارد.

مدیر مرکز مستقل تحلیلی دین، حقوق و سیاست گفت: نوار غزه در واقع یک اردوگاه کار اجباری در فضای باز برای 2 میلیون نفر است. این یک نسل‌کشی واقعی و جنایت علیه بشریت است. آیا این امر، تروریسم نیست؟ لازم نیست مسلمان باشید، مهم این است که فقط انسان باشید تا درد را در قلب خود احساس کنید. 

پایان پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول