اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مساجد محوری کرمانشاه امشب یکپارچه، دعاگوی پیروزی نهایی فلسطین

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: امشب در مساجد محوری کشور و به‌ویژه استان کرمانشاه مراسم گرامیداشت شهدای مظلوم غزه ودعا به درگاه خداوند جهت پیروزی فلسطین برگزار می‌شود.

مساجد محوری کرمانشاه امشب یکپارچه، دعاگوی پیروزی نهایی فلسطین

حجت‌الاسلام مهدی عبدی در گفتگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد:‌شهادت مظلومانه مردم غزه به دست سفاکان رژیم غاصب صهیونیستی دل‌ها را به درد آورده و اوج سبعیت و درنده‌خویی این حکام جنایتکار را در معرض دید همه جهانیان قرار داده است.

وی افزود: قتل‌عام زنان و کودکان بی‌دفاع و هدف قرار دادن بیمارستان و مراکز درمانی و مناطق مسکونی غزه را به آزمایشگاه سلاح‌های اهدایی آمریکای مستکبر تبدیل کرده که یقیناً خون‌های این مظلومان گریبان صهیونیست‌ها و اربابان آمریکایی آن‌ها را خواهد گرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه ضمن تقدیر از مردم انقلابی و همیشه درصحنه ایران اسلامی و استان کرمانشاه به خاطر حضور در صفحه‌های دفاع از ملت مظلوم و غیرتمند فلسطین و محکومیت جنایات رژیم جعلی و نامشروع صهیونیست غاصب عنوان کرد: مراسم گرامیداشت شهدای مظلوم غزه و دعا و انابه به درگاه خداوند متعالی برای پیروزی نهایی ملت فلسطین بر رژیم دیوسیرت و کودک‌کش صهیونیستی امشب در مساجد محوری کشور به‌ویژه استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: شایان‌ذکر است که مراسم محوری بزرگداشت شهدای غزه در کرمانشاه امروز پنج‌شنبه 27 مهرماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد ثارالله شهرک ظفر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول