اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

ملت‌ها و دولت‌ها باید در مقابل دشمن ید واحده باشند

امام جمعه ساوه با بیان اینکه ملت‌ها و دولت‌ها باید در مقابل دشمن ید واحده باشند، گفت: اگر ملت‌ها با هم متحد نباشند قدرت خود را از دست خواهند داد همانطوری که امروز جوامع اسلامی به دلیل اینکه یک امت واحد نیستند شاهد نفوذ دشمن و از بین بردن وحدت هستیم که باعث نابودی ملل خواهد شد.

ملت‌ها و دولت‌ها باید در مقابل دشمن ید واحده باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساوه با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین گفت: رژیم موقت و غاصب صهیونیستی جنایات را به اوج خود رسانده و لکه ننگی بر تاریخ بشریت را به نام خود ثبت کرده است.

وی افزود: بمباران بیمارستان که طبق اصول جهانی ممنوع می‌باشد نشان می‌دهد این جنایتکاران سنگدل به هیچ قاعده و قانونی پایبند نیستند و هدفشان تنها نسل‌کشی و کشتار کودکان و زنان و مردان بی‌دفاع و غیرنظامی است.

امام جمعه ساوه با تاکید بر اینکه حتی حیوانات هم عاطفه دارند اما آمریکا و اسرائیل نه گفت: حجم جنایات این رژیم کودک کش به حدی رسیده است که امروز شاهد تظاهرات و اعتراضات گسترده مردم در اقصی نقاط جهان هستیم که این امر نشان میدهد آزادی خواهان جهان یکصدا خواهان مقابله با این رژیم جنایتکار هستند.

حجت الاسلام رحیمی با بیان اینکه ملت‌ها و دولت‌ها باید در مقابل دشمن ید واحده باشند، افزود: اگر ملت‌ها با هم متحد نباشند قدرت خود را از دست خواهند داد همانطوری که امروز جوامع اسلامی به دلیل اینکه یک امت واحد نیستند شاهد نفوذ دشمن و از بین بردن وحدت هستیم که باعث نابودی ملل خواهد شد.

امام جمعه ساوه در ادامه با اشاره به سخنان رهبرمعظم انقلاب در خصوص جنگ اخیر غزه گفت: سفر اخیر مقامات آمریکایی به مناطق اشغالی نشان می‌دهد این آمریکا عملا کنترل دولت متزلزل اسرائیل را به دست گرفته تا با کمترین هزینه آنها را از این باتلاق نجات دهد.

وی ادامه داد: آمریکا اگرچه در این مرحله حضور نظامی ندارد اما هدایت پشت صحنه دولت و ارتش را در دست گرفته است و تلاش می‌کند با عملیات روانی این جنگ را خاتمه دهد.

خطیب جمعه ساوه تصریح کرد:  نگاه‌ها به سمت آمریکا به عنوان مدیر و سیاست‌گذار صحنه دوخته شده و نقش شیطان بزرگ به درستی تبیین شده و افکار عمومی دولت بایدن را مسئول اصلی حوادث پس از این مقطع میدانند.

وی با بیان اینکه وقتی آمریکا اینچنین نقش‌آفرینی می‌کند بایدتبعات دخالت‌های ظالمانه خود را در کشتار مردم بیگناه غزه را  بپذیرد، گفت: آمریکا باید منتظر عواقب حال و آینده اقدامات خود در فلسطین و خارج از آن خصوصا پایگاه‌ها و سفارتخانه‌های خود باشد.

حجت الاسلام رحیمی خاطرنشان کرد: آمریکا و اسرائیل مسئول توسعه میدان نبرد و افزایش بازیگران آن هستند، چنانچه بمباران غزه فوراً متوقف نشود، هر زمان ممکن است یک یا چند گروه دیگر خط مقاومت وارد میدانِ نبرد شوند و در هر کشوری علیه منافع اسرائیل یا آمریکا حادثه امنیتی رخ دهد.

به گفته وی آمریکا و اسرائیل به خوبی میدانند اگر هشدار صریح رهبری در توقف فوری بمباران غزه را عملیاتی نکنند باید شاهد توسعه میدانِ نبرد باشند که در این صورت هزینه‌های گزافی را بر شکست مفتضحانه خود تحمیل می‌کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول