اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

امکان صادرات مجدد محصولات زنجان از امارات به دیگر مناطق جهان

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان گفت: کشور امارات و در راس آن دبی و دیگر شهرهای آن با توجه به مراودات بسیار خوبی که با کشورهای دیگر جهان دارند، امکان مناسبی برای توسعه فعالیت‌های تجاری و اقتصادی استان زنجان به شمار می‌رود.

امکان صادرات مجدد محصولات زنجان از امارات به دیگر مناطق جهان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مهدی رنگ رونا، رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کشورامارات می‌تواند به عنوان یک هاب تجاری صادرات مجدد محصولات تولیدی و صادراتی استان تلقی شود، اظهار کرد: کشور امارات و در راس آن دبی و دیگر شهرهای آن با توجه به مراودات بسیار خوبی که با کشورهای دیگر جهان دارند، امکان مناسبی برای توسعه فعالیت‌های تجاری و اقتصادی استان زنجان به شمار می‌رود.
رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان با بیان اینکه کشور امارات توانسته خود را به عنوان یکی از کشورهای پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک و مرکز فناوری و اطلاعات دنیا مطرح کند، تصریح کرد: نمایشگاه «جیتکس» که شرکت‌های مختلفی همه ساله از کشورهای مختلف جهان در آن حضور دارند، فرصت مناسبی برای توسعه استارتاپ‌های ایرانی و فعالیت‌های مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات است.
وی با اشاره به برنامه‌های این اتحادیه در راستای کمک و تسهیل فعالیت همه صادرکنندگان و فعالان اقتصادی استان زنجان در همه بخش‌ها، گفت: در همین راستا برنامه‌های خوبی برای فعالان حوزه دانش‌بنیان و استارتاپ در نظر گرفته شده است.
رنگ رونا از امضای تفاهمنامه همکاری مرکز تجاری دبی و اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان در حاشیه روز ملی فناوری ایران در نمایشگاه جیتکس دبی خبر داد و گفت: امضای این تفاهمنامه در روز ملی صادرات می‌تواند زمینه ساز توسعه صادرات از استان زنجان و یا صادرات مجدد محصولات تولیدی به مناطق مختلف جهان باشد.
رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان با تاکید بر اینکه استانداردهای تولید محصولات و صادرات در سراسر جهان روز به روز در حال افزایش است، افزود: با توجه به همین موضوع باید تسهیلات صادراتی و آشنایی هرچه بیشتر فعالان اقتصادی با بازارهای جدید و کشورهای هدف در دستور کار قرار گیرد که اعزام هیات‌های تجاری و اقتصادی به کشورهای هدف و حضور در نمایشگاه‌های مختلف می‌تواند نقش موثری در تحقق این مهم ایفا کند.
انتهای پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول