اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

چرا هنوز عده‌ای سرطانی‌بودن رژیم غاصب صهیونیستی را باور ندارند؟

جای بسی تاسف است امروز برخی افراد روشنفکرنما و غرب‌پرست که عمق سوادشان تحلیل‌های خنده‌دار شبکه‌های اینترنشنال و بی‌بی‌سی فارسی و من و تو است با قیافه‌ای متفکرانه اسرائیل را در انجام جنایتشان صاحب حق می‌دانند و نمی‌دانند که همان تفکر غاصب شما را نیز حیوان انسان‌نما می‌داند.

چرا هنوز عده‌ای سرطانی‌بودن رژیم غاصب صهیونیستی را باور ندارند؟

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، دکتر علی‌اصغر حسینی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان در یادداشتی نوشت، بدانید وقتی پرچم این رژیم غاصب با دو رنگ آبی که نشانگر دو رود نیل تا فرات طراحی گردید یعنی از نیل در مصر تا فرات در عراق هر کشور و سرزمینی بین این دو رودخانه قرار دارد متعلق به اسرائیل بزرگ و پس از آن باید تمامی مردم جهان زیر سلطه اسرائیل بزرگ درآیند.

بدانید وقتی در کتاب دینی یهودیان افراطی (تلمود) می‌نویسد: ما ملت برگزیده خداوند هستیم و بدین سبب برای ما حیواناتی انسانی خلق کرده است. زیرا خدا می‌دانست که ما نیاز به دو نوع حیوان داریم، یکی حیوانات بی شعور و غیرناطقه مانند چهارپایان و دیگری حیوانات ناطقه و باشعور مانند مسیحیان،  مسلمانان و بودائیان و...و امروز می‌بینیم وزیر دفاع رژیم کودک کش می گوید ما در غزه حیوانات انسان نما را نابود می‌کنیم.

بدانید وقتی در تلمود می‌گوید؛ سگ افضل از غیریهودی است، زیرا در اعیاد باید به سگ نان و گوشت داد ولی نان دادن به اجنبی حرام است، امروز همان تفکر خشن و وحشی مسیر آب و غذا را بر مردمان مظلوم غزه می‌بندد.

بدانید وقتی صهیونیست‌ها معتقدند، هرگاه یهودی و اجنبی شکایت داشته باشند باید حق را به جانب یهودی داد اگر چه بر باطل باشد. امروز شاهدیم علیرغم تمامی جنایت‌های ضدبشری معتقدند ما از حق خودمان دفاع می‌کنیم و سران استکبار هم می‌گویند آنان از حق خود دفاع می‌کنند.

بدانید وقتی در متون دینی آنان آمده است؛ حیات زندگانی دیگران ملک یهود است چه رسد به اموال آنها، هرگاه غیریهودی احتیاج به پول داشته باشد آن قدر باید از او ربا و نزول گرفت که تمامی دارایی خود را از دست بدهد و امروز شاهدیم بزرگترین سرمایه‌داران جهان یهودی‌های افراطی هستند که اقتصاد آمریکا و اروپا را مدیریت می‌کنند.

بدانید وقتی که می‌فهمیم این غده سرطانی چگونه ادعا دارد که اگر کشور اسرائیل بزرگ از نیل تا فرات تاسیس شد باید برای سلطه اقتصادی بر جهان آماده باشد و آنها را با همان تفکر حیوان انسان‌نما مدیریت نماید.

امروز نگاه خود برتربین را در بین صهیونیست‌های اشغالگر می‌بینیم زیرا معتقدند؛ همچنان که انسان بر حیوانات فضیلت دارند، یهود هم بر اقوام دیگر فضیلت دارند.

امروز تمام جهانیان شاهد جنایت‌های ددمنشانه آنان مبتنی بر باورهای خطرناک این غده سرطانی است اما سران استکبار غافلند که این غده بدخیم غیریهودی را حیوان انسان‌نما می‌داند حال با هر تفکر، آیین، قوم و یا دینی باشد.

جای بسی تاسف است امروز برخی افراد روشنفکرنما و غرب‌پرست که عمق سوادشان تحلیل‌های خنده‌دار شبکه‌های اینترنشنال و بی‌بی‌سی فارسی و من و تو است با قیافه‌ای متفکرانه اسرائیل را در انجام جنایتشان صاحب حق می‌دانند و نمی‌دانند که همان تفکر غاصب شما را نیز حیوان انسان‌نما می‌داند.

جنایت آنان در بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی و شهادت قریب به هزار کودک و زن بی‌گناه محصول همان تفکر خطرناک است. اما کجاست گوش شنوای سران عرب و شکمباره و قدرت‌طلب و ذلیل در برابر آمریکا؟ کجایند سلبریتی‌های هوچی‌گر؟ کجایند طرفداران حقوق کودکان که کودک پاکستانی گرسنه و شادی او را به خاطر تکه نانی به جای کودک سیستانی ایران معرفی می‌کنند و در قبال مزدوری خود علیه جمهوری اسلامی توییت می‌زنند؟ کجایند برخی ورزشکارهایی که سرود جمهوری اسلامی را به سخره می‌گیرند و بر سرود ضجه‌های کودکان فلسطینی لبخند رضایت می‌زنند، مگر نه اینکه سکوت علامت رضایت است؟

کجایند جریان‌های ناهمسو که به پیروی از تبلیغات شبکه‌های معاند می‌گویند جنایت بیمارستان غزه کار خودشان است، مگر نه اینکه وحشی‌های رژیم صهیونیستی می‌گفتند موشک سرگردان حماس بر سر بی‌گناهان پناه گرفته در بیمارستان فرود آمد.

کمی فکر، کمی درک و کمی شعور و فهم و بصیرت و دیگر هیچ!

انتهای پیام/2330/74

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول