اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

سومین نمایشگاه طراحان و تولیدکنندگان محصولات عفاف‌وحجاب خراسان‌شمالی برگزار می‌شود

معاون هنری سینمایی، سمعی و بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی گفت: سومین نمایشگاه مد و لباس اسلامی با نگاه بومی و با حضور طراحان و تولید کنندگان استانی ۳ تا ۶ آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

سومین نمایشگاه طراحان و تولیدکنندگان محصولات عفاف‌وحجاب خراسان‌شمالی برگزار می‌شود

مسعود مرواری، معاون هنری سینمایی، سمعی و بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به استقبال خوب مردم استان از نمایشگاه‌های تخصصی مدولباس اسلامی، اظهار کرد: سومین نمایشگاه مد و لباس اسلامی با نگاه بومی و با حضور طراحان و تولید کنندگان استانی برگزار خواهد شد.

وی گفت: در دومین نمایشگاه مد و لباس اسلامی در تیر ماه سال جاری که با حضور تولیدکنندگان استانی برگزار شد، شاهد رشد خوبی در معرفی طراحان استان بودیم.

معاون هنری سینمایی، سمعی و بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی بر تنوع تولیدات مد لباس اسلامی توسط طراحان و تولیدکنندگان در نمایشگاه مد ولباس اسلامی تاکید کرد و افزود: انواع محصولات عفاف و حجاب اسلامی در نمایشگاه برای علاقمندان به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را دسترسی آسان مردم استان جهت تامین محصولات  عفاف و حجاب با رویکرد پوشش اجتماعی اسلامی و مناسب عنوان کرد و گفت: طراحان و فعالان حوزه مدولباس اسلامی تلاش کنند تا با تنوع بیشتر در تولیدات خود زمینه استفاده بیشتر مردم استان از این نمایشگاه را فراهم کنند.

مرواری خاطرنشان کرد: سومین نمایشگاه مدولباس اسلامی از ۳ تا ۶ آبان‌ماه سال جاری در نگارخانه بجنورد برگزار خواهد شد.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول