اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

طوفان الاقصی ادامه طوفان الخمینی است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی، طوفان الاقصی را ادامه طوفان الخمینی در راستای فرمایشات امام راحل مبنی بر اینکه اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود، دانست.

طوفان الاقصی ادامه طوفان الخمینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت‌الاسلام مهدی صداقتی صبح امروز در مراسم حمایت و همدردی با مردم مظلوم فلسطین و یادبود شهدای غزه که در مسجد جامع پل‌سفید‌سوادکوه برگزار شد با حدیثی از امام حسن عسکری(ع) که با ارسال دعا برای مردم درگیر با دشمنان که برای وضعیت دنیای امروز ما هم مناسب است، اظهار کرد: استکبار جهانی امروز که غالبا صهیونیستی یهودی هستند، نسل بشر را تهدید می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با بیان اینکه بهائیت سر تا پا دفاع از رژیم صهیونیستی است و موجودیت آنها به رژیم صهیونیستی بستگی دارد و البته کوری عصای کور دیگر است و توانی ندارند.

صداقتی با بیان اینکه هیچگاه یهود از دست مسلمانان آسیب ندید و یهود در کشورهایی که زندگی می‌کردند همراه با توطئه و شیطنت بودند و اروپا برای اینکه جریان موزی را از خود دور کنند و قبله‌گاه مسلمانان را در دست بگیرند اقدام به خروج آنان از اروپا و قراردادنشان در فلسطین کردند.

صداقتی با بیان اینکه حضرت موسی پیامبر، حکومت جهانی تشکل داد و ۶۰۰ هزار بنی اسرائیلی را که ۴۰۰ سال زیر یوغ فرعونیان بودند را نجات داد، خاطرنشان کرد: موسی پیامبر از فرزندان حضرت ابراهیم است و صهیونیسم از رسانه‌های خود استفاده کردند که حضرت موسی قبل از حضرت ابراهیم بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه و سوادکوه‌شمالی، اظهار کرد: فتح خیبر در نتیجه شیطنت‌ها و خیانت‌های یهود بود و یهود از دنیای اسلام آسیبی ندید و جمهوری اسلامی به عنوان حامی فلسطین هیچگاه خواستار نابودی دین راستین و البته نه تحریف‌شده یهود نبود که پیامبر هم چنین خواسته‌ای نداشتند.

وی بیان کرد: یهود و صهیونیسم همواره کانون توطئه بود و عبورکنندگان از رود نیل، گوساله‌پرست و امروز کودک‌کُش شدند و در زمان حضرت موسی، آب و غذا و سایه خواستند ولی برای جهاد پشت‌سر حضرت موسی را خالی کردند.

وی با بیان اینکه دستورات جنگی پیامبر گرامی اسلام، عدم کشتن زن و کودک و عدم تعقیب فرارکنندگان و مسائل دیگر انسانی توسط پیامبر بیان شد و‌ ما پیرو این پیامبر هستیم، اظهار کرد: مسلمان نباید زیر سلطه مستکبران باشند و ما در دفاع از جریان مقاومت و مردم غزه برای دفاع از مسلمانان و دوری از زیر سلطه‌رفتن است.

وی با یادآوری این نکته که پیامبر گرامی اسلام فرمودند که اگر فریاد خواهی یک مسلمان را بشنویم و کمک نکنیم، مسلمان نیستیم، افزود: مسلمان بر مسلمان ۳۷ حق بر گردن دارند و نمی‌توانیم نسبت به فریادخواهی مسلمانان بی‌تفاوت باشیم و مسلمانی با سکوت  همخوانی ندارد.

وی افزود: کسی که مسلمان و پیرو حضرت علی است، نمی‌تواند تماشاچی صحنه باشد و مسلمان‌ساکت نداریم.

صداقتی، اظهار کرد: سکوت عده‌ای باعث شد که جریان عاشورا رقم خورد و مقام معظم رهبری چند نکته درباره طوفان الاقصی بیان کردند که شکست ترمیم‌ناپذیر رژیم صهیونیسم که اولویت‌های آنان شامل بازدارندگی، هشدار، انتقال منطقه نبرد به سرزمین دشمن و دفاع از شهروندان بود که هر ۴ ستون صهیونیستی فروریخت و هیمنه و نماد شهروندان رژیم صهیونیستی که نیروهای نظامی و امنیتی آنان بود هم فرو ریخت.

وی به سخنان نخست وزیر رژیم صهیونیستی به رئیس جمهور امریکا که طوفان الاقصی را بزرگترین شکست بعد از هولوکاست توصیف کرد و البته هولوکاست یک دروغ بزرگ است که با قدرت رسانه‌های رژیم صهیونیستی بیان شد، خاطرنشان کرد: بزرگترین شکست آنان تغییر ذهنیت‌ها نسبت به این رژیم است و البته حمله به زنان و کودکان توسط رژیم صهیونیستی یک استراتژی جنگی آنان است تا پشت جبهه را به ستوه در آورد و در خط مقدم به شکست برسد ولی دو عامل نیروبخش به جبهه مقاومت که کودکان با‌روحیه که با نوشتن نامشان بر بدنشان آماده شهادت هستند و زنان شجاع که فرزندان و مردان خودشان را به میدان می‌فرستند، هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی، گفت: طوفان الاقصی سیلی امام راحل به رژیم صهیونیستی است که سال‌ها قبل فرمودند که «اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود» و طوفان الاقصی ادامه طوفان الخمینی است.

پایان پیام/۸۶۰۱۵/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول