اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

دشمنان به دنبال تحریک مردم با ابزار سلامت و فضای سایبری هستند

جانشین قرارگاه زیستی سازمان پدافند غیرعامل گفت: دشمنان امروز به دنبال تحریک مردم با ابزار سلامت و فضای سایبری هستند.

دشمنان  به دنبال تحریک مردم با ابزار سلامت و فضای سایبری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حمیدرضا خالدی ظهر امروز در نشست قرارگاه پدافند زیستی و امنیت غذایی استان مرکزی اظهار کرد: دشمنان که نمی‌توانند از طریق برنامه‌های نظامی اهداف خود را علیه کشور به پیش ببرند، با برنامه‌ها و جنگ‌های ترکیبی به دنبال رسیدن به اهداف خود هستند.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌هایی که دشمنان با جدیت آن را دنبال می‌کنند، تحریک مردم از طریق مختلف به ایجاد آشوب و بلوا است که در این مسیر سناریوهای متعددی را دنبال می‌کند.

جانشین قرارگاه زیستی سازمان پدافند غیرعامل گفت: بحث امنیت غذایی و سلامت از جمله ابزاری است که دشمنان از طریق آن می‌کوشد مردم را تحریک کرده و به اهداف خود دست یابد.

 خالدی گفت: اهمیت حوزه سلامت و تامین امنیت غذایی ایجاب می‌کند سازمان‌ها و نهادهایی که در این فعال هستند، با حساسیت بیشتری امور را رصد کرده و مسائل را پیگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه سند جدید امنیت غذایی بخش‌هایی نظیر سلامت و کیفیت مواد غذایی را دربر می‌گیرد، ادامه داد: این سند با همکاری دستگاه‌های مختلف تدوین شده و به زودی ابلاغ می‌شود.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی نیز  یکی از الزامات امنیت ملی را امنیت غذایی اعلام و بیان کرد: تقویت و حراست از امنیت غذایی امری بسیار مهم و حیاتی است.

علی صفری رصد و پایش، پیشگیری و کنترل و مقابله با تهدیدهای زیستی و توسعه زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت افزاری برای شناسایی تهدیدها و کاهش تهدیدهای زیستی را از مهم‌ترین اولویت وزارت کشاورزی برشمرد.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول