اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دادستان کل کشور: داوطلبان انتخابات از تهمت زدن بپرهیزند

دادستان کل کشور با اشاره به پیگیری تخلفات انتخاباتی در ایام پیش‌رو، گفت: تهمت و افترا به رقیبان انتخاباتی پیگیری خواهد شد.

دادستان کل کشور: داوطلبان انتخابات از تهمت زدن بپرهیزند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحدی آزاد دادستان کل کشور پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم معارفه دادستان جدید بندرعباس اظهار کرد: کشور‌های غربی به دنبال جلوگیری از گسترش اسلام و جلوگیری از ترویج ارزش‌های دینی هستند، خاطرنشان کرد: دشمن در تلاش است که مقاومت‌ها را بشکند، اما جمهوری اسلامی همواره از محور مقاومت برای حفظ‌ ارزش‌های دینی و اخلاقی در جامعه و جهان اسلام حمایت می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی‌آزاد، ضمن تاکید بر پرهیز از بیان مطالب تفرقه‌افکن توسط مسؤولان نظام اسلامی، تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات، داوطلبان محترم باید از انجام اقدامات چالش برانگیز و تفرقه‌انگیز خودداری کنند.

وی با ذکر این نکته که داوطلبان نباید برای رأی بیشتر سیاه‌نمایی کنند، خاطرنشان کرد: باید پیشرفت‌های نظام بر اساس آمار و ارقام موجود برای مردم بیان شود و صداقت، راستی و درستی را از طریق تبلیغات صحیح در جامعه گسترش دهند.

دادستان کل کشور با بیان اینکه داوطلبان از هرگونه تهمت، تخریب و افترا به رقبای خود بپرهیزند، گفت: دادستانی با جدیت تمام در ایام انتخابات به این مسائل ورود خواهد کرد.

به گزارش فارس، امروز عارف اکبری دادستان مرکز هرمزگان معرفی شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول